טלטלה בערוץ 13! גיא לרר פורש מהתוכנית "הצינור" אחרי 13 שנים??!!

האם אחרי 13 שנה בערוץ 10 ו-13 גיא לרר עוזב את התוכנית "הצינור" – המנחה המדובר פרסם פוסט פרישה רשמי אבל לא מהתוכנית שלו

גיא לרר פורש "מהצינור" בערוץ 13 ובגלל זה נעדר בימים האחרונים מהשידור? זהו שלא.. לרר אומנם פורש אבל ממקום אחר. הקבוצה בה משחק גיא – המכתש גבעתיים העפילה באופן רשמי לליגה ב', אחרי שסיימה ב-1:1 מול בני יהוד. שני מחזורים לסיום, הפער עלה ל-7 נקודות ובמכתש גבעתיים יכולים להוציא את השמפניות מהמקרר ולחגוג. בשבוע הבא יקבלו את צלחת האליפות באופן רשמי וגיא לרר הודיע שלא ימשיך לליגה ב'.

הוא כתב: "צלחת האליפות ועליית הליגה זה גם הזמן שלי להיפרד מהמכתש גבעתיים. עונה וחצי, שני תארים, חמישה שערים, שישה בישולים, פציעות ואינספור רגעי מאבק שלי עם עצמי היו מעל ומעבר למה שדמיינתי שיקרה כשהרומן עם הקבוצה התחיל כחצי דאחקה, והפך להגשמת חלום נגד כל הסיכויים.  אדם צריך, גם אם לעיתים רחוקות, להכיר במגבלותיו. ליגה ב׳ זה כבר הרבה יותר מדי גם בשביל הילד הרעב והתשוקתי שלא מוכן לשמוע לא שהוא אני".

עוד ציין: "הלוואי ואצליח למצוא קבוצה בליגה ג׳ שתסכים לקבל אותי לא בגלל השחקן שאני אלא בגלל האהבה וההתלהבות, ואם לא אצליח למצוא כזו זה גם יהיה לגמרי הגיוני לפרוש בנסיבות האלו, שנים רבות אחרי שקריירות ספורטיביות נוטות להסתיים. אני רוצה להודות לאנשי המכתש, ובראשם עידו פליישמן, אלדר פשכצקי וגיא שוסט. הרמתם קבוצה נפלאה באמת, מלאה רוח, מחזה נדיר. צפויות לכם עוד הצלחות גדולות. את דקות הפרידה שלי אתן בשישי הקרוב נגד צפרירים חולון, ככל שהפוסט קורונה תאפשר זאת. היה לי כיף עצום ללבוש את המדים שלכם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן