אילנית לוי ואייל גולן זרקו פצצה מטלטלת על הבת שלהם אלין וחשפו אמת דרמטית

לפני מספר ימים פרסמנו כי אלין גולן תשחק בתפקיד משחק ראשון וזה יקרה בתכנית "זיגי". מדובר בעונה החדשה של סדרת הנוער בהשתתפותה של ביתו של אייל גולן, הלא היא אלין גולן. עכשיו היא מדברת על המחיר של הפרסום

תקופה ארוכה שאלין גולן מככבת ברשתות ועכשיו, רגע לפני שהיא תככב בתפקיד משמעותי ראשון בתכנית נוער היא חושפת מה עובר עליה מאחורי הקלעים: "אני חושבת שדווקא בגלל שאני חיה בעולם הזה כל כך הרבה זמן. אני פשוט מבינה שזה העולם שלי, אבל לא העולם האישי שלי".

עוד אמרה: "יש לי כל כך הרבה מעבר לזה בחיים שגם אם דברים כאלה קורים אני יודעת שיש לי את המשפחה שלי והחברים שלי שהם עוטפים אותו ומה שאנשים מדברים ואומרים הם לא יגידו לי מי אני, הם לא יגידו לי מי המשפחה שלי. אני לא אגיד לך שזה לא נוגע. מי אומר שזה לא נוגע בו משקר. זה כן. אבל מהר מאוד אני מתאפסת ואני אומרת הם לא מכירים אותי ולא יכולים לשפוט אותי. וגם אם כן, זה בסדר זה שלהם"

אמא שלה אילנית הוסיפה :"הם חיים בעולם ששתינו יודעות כמה הוא קשוח ואני יודעת שהיא מאוד רוצה את זה. ולא אני לא אגיד. כי אני אף פעם לא אומרת לא לחלומות של הילדים שלי. בא לי לספוג במקומם את הקליע כל הזמן, ואני יודעת שאני לא אוכל. והיא יודעת כמה קשה לי עם הדבר הזה וכמה קשה שמישהו אומר להם משהו. שלי אומרים משהו זה אפילו מצחיק אותי. כשזה מגיע לילדים שלי זה לא מצחיק אותי בכלל"

כאמור, העונה השנייה של זיגי מתחילה מספר ימים לאחר שדורי גילה לתמוז את האמת. לאחר שתמוז גילתה היא לא סולחת לדורי על ששיקר. סיוון נחטף בידי אזולאי, והוריה של מיקי מתגרשים. ניתאי אח עילי רואה את שקמה עם בן וחושב שהיא בוגדת בו, הוא אומר לעילי והם נפרדים. לאחר שמתגלה שהבן הזה הוא אחיה של שיקמה שעם תסמונת דאון שיקמה ועילי חוזרים ונדיר מתחיל לעבוד בבורגר ראפ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן