הזמרת מ"הבנות נחמה" יעל דקלבאום חושפת שאושפזה בגלל הפרעה נפשית

הזמרת יעל דקלבאום, שמוכרת מההרכב "הבנות נחמה", בשיתוף אמיץ: "אני מתמודדת עם מאניה דיפרסיה. למדתי לחיות עם הווליומים הנפשיים שלי, גם של האור וגם של החושך".

יעל דקלבאום הזמרת חשפה כי עברה בעבר דיכאון הקליני. רק לפני חודש היא כתבה פוסט שקיבל אלפי תגובות: "אני אישה של גלים. למדתי לחיות עם זה ובמהלך השנים דליתי הרבה פנינים ממעמקים. הפעם אני בוחרת לשתף מה אני עושה כשאני שוקעת בדיכאון, מקווה שזה יעזור לכם שם בחוץ" עכשיו היא מדברת עם לאישה וחושפת מה קרה שם.

"יצאתי מ"ארון הדיכאון" כדי שאנשים ידעו שהם לא לבד. יש קשר של שתיקה ובושה סביב מחלות נפש, חשוב להוציא את הדברים ולשים אותם באור". עוד אמרה: "אובחנתי בגיל 25, אבל אני לא מתייחסת להגדרות, אני לא זורמת עם הנרטיב הזה. פסיכיאטר יכול לקרוא לזה מאניה־דיפרסיה, אבל אני קוראת לזה 'יושבת קצוות'. למדתי לחיות עם הווליומים הנפשיים שלי, גם של האור וגם של החושך".

מה זה אומר ? היא הסבירה: "יצאתי מחוץ למציאות, הייתי רחוקה מהעולם הזה. חבר טוב אמר לי פעם שפשוט נפתחתי להמון אור, והכלי שלי לא היה מספיק גדול כדי להכיל אותו, אז הוא התפוצץ. עם השנים לימדתי את עצמי להרחיב את הכלי שלי כדי להכיל את האור הזה בלי להתפוצץ, ואני חושבת שאני עושה עם עצמי עבודה די מדהימה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן