"עומר יכנס לכלא ל-6 שנים" – עומר אדם מסתבך עם החוק והכל בגלל אמא שלו

עומר אדם הודיע על סיבוב הופעות מעבר לים אבל כל מי שקנה ב2020 כרטיסים טוען שעד היום לא קיבל את הכסף שלו בחזרה על ההופעה שבוטלה לפני שנתיים וחצי כמעט.

דרמה – למה עומר אדם לא משלם את הכסף על הכרטיסים שקהל קנה להופעות שלו מעבר לים ולבסוף לא הופיע? קהל שהיה אמור להגיע להופעה של עומר אדם בחו"ל דורש החזר כספי על הכרטיס אבל עד עתה לא קיבל. כזכור, עומר אדם היה אמור לצאת בחודש מרץ 2020 להופעות בארה"ב, אבל הקורונה הגיעה וההופעות נדחו לספטמבר. לאחרונה הודיעו בהפקה על דחייה נוספת וכעת חלק מהרוכשים כבר איבדו את הסבלנות, ודורשים את כספם בחזרה.

מחירי הכרטיסים שעלו ללקוחות 100 דולר הם יקרים ולחלקם יצא המיץ מלחכות. הם רוצים את הכסף בחזרה. כזכור, אחרי הפרידה מהמנהל אסף, עומר אדם שידר עסקים כרגיל והודיע על סיבוב הופעות בחו"ל. בין היתר אדם היה אמור להופיע בטורונטו שבקנדה, ניו יורק, מיאמי ולוס אנגלס בפרק זמן קצר יחסית של שבוע ימים.

בזמנו הזמר היה אמור לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב, שכל המופעים בו הם "סולד אאוט" אך הנגנים ואנשי הצוות שמלווים אותו לא קיבלו ויזה לארצות הברית. המפיק משה נוי מסר בזמנו על הפרשה הגדולה: "צר לי מאוד על הסיטואציה. המופע של עומר לא בוטל, אלא רק נדחה בגלל משבר הקורונה העולמי. על הכרטיס עצמו כתוב כי אין החזר כספי, וכי ניתן לשנות את היום והתאריך. אנשים צריכים להמתין בסבלנות, ואני מקווה שהמופע יתקיים בתאריך החדש שנקבע. אם המופע יבוטל, יקבלו הרוכשים את כספם בחזרה". אז האם הפעם הם יראו את הכסף באמת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן