טלטלה בערוץ 13! אתם לא תאמינו כמה כסף הפסיד גיא לרר בבית המשפט!

המגיש גיא לרר הפסיד רבע מיליון בבית המשפט זאת לאחר שהשופט אריאל ברגנר חייב את כתב "הצינור" בר שם-אור והאזרח ניב בריג לפצות ברבע מיליון שקל שוטרים שהוצגו בתוכנית כמי שביצעו מעצר-שווא.

אחרי שמספר שוטרים פרצו לבית בקומה שלישית משום ש"הריחו ירוק" כך על פי כתבי הצינור, הוחלט כי הייתה שגיאה בישם והם העלילו לחינם. בתגובה החליט בית המשפט לחייב את כתב "הצינור" בר שם-אור והאזרח ניב בריג לפצות ברבע מיליון שקל שוטרים שהוצגו בתוכנית כמי שביצעו מעצר לא ראוי לכאורה.

האירוע המדור התרחש לפני שנתיים וחצי, אז פרסמו לרר ושם-אור בתוכנית דיווח על אירוע שהתרחש. באירוע הגיעו שלוש שוטרים לדירתו של בריג בפתח-תקווה, אחרי שהריחו ריח חזק של מריחואנה. הם דפקו על דלתו וביקשו להיכנס. לטענת שלושת השוטרים תחילה סירב בריג להכניסם ובהמשך צילם אותם.

בריג הודה כי עישן "פייסל", ולאורך כל שהותם בדירתו "לא חדל מלהקניט אותם, לבזותם ולהתגרות בהם". ב"הצינור" דיווחו על האירוע כך: "מקרה נוסף של פלישה בלתי מוצדקת של שוטרים לתוך בית של אזרח פשוט שלטענתם עישן ג'וינט בביתו, רק שהפעם במשטרה לא יכולים לטעון כל מיני טענות והמצאות פשוט כי האזרח צילם הכל – בשוט אחד מההתחלה ועד הסוף".

בתגובה, השוטרים הגישו נגד לרר, שם-אור ובריג תביעה בסך 300 אלף שקלים. באמצעות עו"ד יוסי צור טענו כי הוכפשו על לא עוול בכפם, בזדון ומתוך מטרה להסית נגדם את הציבור הרחב. לפי פסק-הדין, הצגת האירוע כ"פלישה בלתי מוצדקת" של השוטרים לביתו של "אזרח פשוט" מהווה לשון הרע. הנתבעים טענו כי עומדת להם הגנת אמת בפרסום, אולם לדברי השופט אף שהשוטרים נכנסו לדירה וביצעו חיפוש ללא צו, בנסיבות המקרה לא היה צורך בצו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן