הסערה החדשה – מיכאל בן דוד עזב בעצבים ראיון בשידור חי ופרש מתחרות האירוויזיון

הכתב אורן וייגנפלד ראיין את מיכאל בן דוד שאמר לוייגנפלד: "מה שלומך, אחותי". וייגנפלד הסמיק, אבל בן דוד המשיך כרגיל וסיים עם עוד כמה מילים שגרמו לשדר לגלגל עיניים

האם מיכאל בן דוד יודע שגם האירוויזיון מועבר בשידור חי? אחרת קשה להסביר מה עבר עליו כאשר עלה לשידור בחדשות ואמר מילים תמוהות לכתב אורן וייגנפלד שראיין את מיכאל בן דוד וזה ענה לו: "מה שלומך, אחותי?" ואף סיים עם "ביי נשמה, טוב אהובי, אז יאללה".

ממשרד יחסי הציבור זאביק דרור נמסר: ״למיכאל בן דוד, נציגנו לאירוויזיון, יש את הקסם והצבעוניות הייחודיים לו. בשנת 2022 הגיע הזמן לקבל כל אחד בדיוק כפי שהוא״. וייגנפלד הגיב גם הוא: “היה ראיון מקסים. מיכאל כוכב, ואני מאחל לו בהצלחה באירוויזיון".

כזכור, רק לפני שנתיים אורן וייגנפלד, מגיש המהדורה הראשונה של חדשות 12 עשה פאדיחות בעת שידור המהדורה, כאשר כינה את בנימין נתניהו במהלך התכנית ולא התנצל על כך. וייגנפלד צירף לאייטם את הכתבת הרלוונטית, נועם כהן וכשפנה אליה וסיפר על הדחת גל"צ ואמר "כעת גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב" ונועם כהן ענתה "נכון".  וייגנפלד קרא לבנימין נתניהו ראש הממשלה על אף שהוא משמש כיו"ר האופוזיציה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן