פרסום ראשון: בוקי נאה "הותקפתי באוטובוס, הלב שלי דפק כמו מכונת יריה"

כוכב "הישרדות VIP" חשף בפייסבוק של משטרת ישראל כי פולש תקף אותו במהלך סיור שעשה "נעלתי את הדלתות, הוא היה שיכור ונאבקתי איתו"

אמש (מוצ"ש) פרסם נאה את הפוסט הבא בדף הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל: "תודה רבה לשוטרי יס"מ יפתח על העזרה. במקום הכי נמוך בתל אביב פתאם בחצות , בצומת של הזונות, עלה על האוטובוס שלי פולש. בבון שיכור שהתחיל להשתולל ולהרביץ והכריז שהאוטובוס שלו. כמה מאורחי ואורחותי נבהלו והתחילו לצווח. הם היו מחיפה."

נאה מוסיף כי נאלץ לאבק עם הפולש: "התנפלתי עליו כמו איזה גיבור כדי להוריד אותו בכח אבל לא הצלחתי. הוא היה שיכור וחזק והשתולל והכריז שהאוטובוס שלו והוא לא יורד. חברה שלי זונה נרקומנית ראתה את זה , עלתה לאוטובוס הורידה נעל והתחיל לחבוט בו. לא עזר…. הוא לא יורד. האוטובוס שלו. זה הרגע שבו חצי אוטובוס בחרדות ובצעקות היסטריות וחצי אוטובוס חושב שזה חלק מההצגה שלי. נאבקתי איתו וזה לא הולך. נעלתי דלתות והמשכתי את הסיור כשהוא באמצע האוטובוס צועק ומשתולל ומבריח את כולם לסוף ולהתחלה."

עוד כותב בוקי: "המשכתי לספר ברמקול על התחנה המרכזית כאילו כלום לא קורה. הלב שלי דפק כמו מכונת יריה. הזעתי כמו מפל. תכננתי לדחוף אותו בנסיעה מהאוטובוס כשנגיע לנתיבי אילון אם לא אתקל בדרך בניידת. למזלי פתאום פגשתי נידת יס"מ- יפת"ח. ירדתי מהאוטובוס וסיפרתי להם שפלש לי פנימה בבון שיכור שמשתולל. קטע. אף פעם לא קרה לי כזה דבר. גם ליס"מניקים של התחנה המרכזית לא. הם שאלו מה הוא רוצה ואמרתי שאני לא יודע שאולי הוא רוצה שנסע לקובה. אולי לאטיופיה. שיכור. הורדתי אותו לידיים שלהם. עוד הספקתי לשמוע שהוא טוען שחטפנו אותו. אלוהים ישמור מה עוד יכול לקרות במקום הכי נמוך בתל אביב איפה שאסור להפנות שם את הגב כי מישהו עלול להפסיד עצמו בקרב.— ב-ותודה רבה ליס"מ יפת"ח.

לא נעים.

תגובת משטרת ישראל טרם התקבלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן