אחרי ההדחה בגלגל ההצלה ב"רוקדים עם כוכבים" – סנדי בר ובעלה טסו לתאילנד

סנדי בר עשתה קאמבק ברוקדים עם כוכבים ואחרי שנודע לה שהיא מודחת גם מגלגל ההצלה ששודר לפני מספר ימים, היא ארזה מזוודות וטסה לתאילנד עם בן הזוג והבן שלה

לאחרונה חשפנו כי בעלה של סנדי בר מקנא ברפאל הרקדן שלה ולא היה לו פשוט לקבל את זה שהיא רוקדת בצורה כזאת חושפנית עם מישהו זר לו ולה – עכשיו הוא חגג את ההדחה שלה והחליט לפנק אותה בחופשה חלומית מעבר לים. אחרי פרק גלגל ההצלה בו הודחו שוב רפאל וסנדי וכבר באותו לילה היא ארזה את החפצים וטסה לחופשה מעבר לים בתאילנד עם בנה ובן הזוג שלה בשנתיים האחרונות.

"הוא תומך בי תמיד" אמרה סנדי בר לאחרונה אבל אבל כאשר נשאלה אם הוא מקנא היא ביקשה להפסיק את הראיון. העובדה שהיא רוקדת בצורה כזאת חושפנית עם מישהו זר לו ולה גרמו להרבה בעיות קנאה בין הזוג. עכשיו נראה כי יהיה לשנים קצת שקט תעשייתי ביחד עם ליאם הבן שלה שחבר אליהם לטיול.

כבר שנה וחצי שהדוגמנית סנדי בר מנהלת זוגיות יציבה עם עודד ברק, הייטקיסט בן 51 שניהל בעברו גם זוגיות עם אלינור מילצ'ן בתו של המיליארד ארנון מילצ'ן. ומה לגבי ליאם? לאורך השנים, הוא לא התלווה עם הוריו לאירועי השקות מתוקשרים, הוא שמר על עצמו או נשמר על ידי הוריו, הרחק מאור הזרקורים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן