מירי כהן מ"האח הגדול VIP" ואימה של אלין כהן עברה אירוע לבבי דרמטי ואושפזה

אמא של אלין כהן ואחת מדמויות הריאליטי שנצפו על המסך, הלא היא מירי כהן, עברה אירוע לבבי ואושפזה בבית החולים בעקבות כך – מצבה לא ברור לעת עתה

שולחים הרבה בריאות: מירי כהן שהשתתפה בעונה האחרונה של "האח הגדול" וביתה היא כוכבת הרשת אלין כהן עברה אירוע לבבי והיא מאושפזת בבית החולים "הלל יפה" בחדרה מיום ראשון כבר. יש לציין כי אחרי שעברה סדרה של בדיקות וקיבלה טיפול טוב מצוות הרופאים במקום, היא נמצאת תחת השגחה ובני משפחתה שוהים לצידה כל הזמן וגם אלין כהן כמובן.

מירי כהן מסרה: "אני מרגישה טוב יותר, מודה לכולם על הדאגה והכי חשוב תמיד זה הבריאות". אלין העלתה פוסט עם תמונה של אמא שלה בבית חולים וכתבה לה שהיא אוהבת אותה מאד ומקווה לראות אותה בבית שלה בהקדם חוזרת לשגרה.

בפוסטים האחרונים שכתבה מירי באינסטגרם היא חשפה: "כשטוב לי אני אוכלת, כשרע לי אני לא מסוגלת לאכול, וזה מה שקרה לי. היה לי רע, היה לי קשה, התמודדתי עם קושי שמעולם לא חוויתי ולא יכולתי לאכול אבל יש דברים שלא יכולתם לראות ושאתם לא יודעים כרגע. חייבת לציין שהרופאים ב'אח הגדול' זיהו את הירידה הדרסטית שלי במשקל, גם המשפחה פנתה להפקה כשראו על המסך את הירידה שלי במשקל, הרופאים דאגו לשקול אותי כל כמה ימים ואף העירו לי שאם אמשיך לרדת אאלץ לעזוב את התוכנית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן