יהודה לוי בהלםםם! שלומית מלכה ודר זוזובסקי מ"להיות איתה" בזוגיות ומאוהבות!!!

בשבועות האחרונים התרוצצה שמועה על רומן בין דר לשלומית מלכה, כאשר יש גם שטענו שבגלל זה הגיעה הפרידה מיהודה לוי – דר צחקה על הנושא שנשאלה בראיון האחרון שערכה

שיודע לוי שמע על זה הוא היה בהלם וחשב שבגלל זה הוא ושלומית מלכה נפרדו – האם באמת היה רומן לסבי? האם דר זוזובסקי ושלומית מלכה ביחד? בשבועות האחרונים התרוצצה שמועה על רומן בין דר לשלומית, כאשר יש גם שטענו שבגלל זה הגיעה הפרידה מיהודה לוי – דר צחקה על הנושא שנשאלה בראיון האחרון שערכה ואמרה: "כן אנחנו ביחד ויש לנו רומן סודי שנמשך שנים רבות".

מיד לאחר מכן היא הרגיה והוסיפה: "אין, לאנשים אין מעוף. הם רואים שתי חברות טובות ולא יכול להיות שהן רק חברות. צחקנו על זה ברור, הקבוצה של הבנות עשו לנו הזמנה לחתונה, זה הכי מצחיק שיש. די נו, אנחנו חברות כבר שנים, היא אחותי, אבל תכלס הזוגיות הזאת היא באמת הכי בריאה והכי ארוכת שנים שהייתה לי אי פעם. באמת שכל מה שחסר זה רק הסקס ואנחנו מאושרות, פשוט זה לא שם".

עוד הוסיפה שהרבה מתחילים איתה ברשת: "כתבו לי 'היי אני איש עסקים מתל אביב רוצה להיפגש?' כותבים כאלה, דברים מקסימים, אני אף פעם לא עונה. אני לא יודעת איך אפילו, פה יותר קשה לי לצאת לדייטים, אני בהשתבללות, בחו"ל יותר קל לי. פה זה בכלל תקופה כזאת, אולי זה גם הקורונה, אני בבית, אני אוהבת את השקט שלי, אז מהבחינה הזאתי אני לא ממש יוצאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן