אני בהלםםםם! אופירה אסייג שוחחה עם פוטין – לא תאמינו מה היא אמרה לו!!!

במהלך ראיון נשאלה אופירה אסייג על המצב באוקראינה והגיבה: "אני לא צוחקת, אני כן מנסה להשיג את פוטין ולדבר איתו". ברשת צחקו עליה ועל הדברים שאמרה – האם היא רצינית?

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג הצחיקה את הרשת בדבריה ל'פנאי פלוס' על המלחמה בין אוקראינה לרוסיה. בין היתר בראיון שם היא נשאלה על המצב באוקראינה והגיבה: "אני לא צוחקת, אני כן מנסה להשיג את פוטין ולדבר איתו". אז האם אופירה באמת שוחחה עם פוטין ואם כן מה היא אמרה לו? בינתיים ברשת צחקו עליה ועל הדברים שאמרה.

כידוע, בימים אלו הלחימה ברוסיה היא עזה מאד ואפילו ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. מלשכתו של בנט נמסר כי "השניים שוחחו על המצב בין רוסיה לאוקראינה". סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי לפי הקרמלין, השיחה הייתה ביוזמת ישראל, וכי בנט הציע בה לתווך במגעים בין רוסיה לאוקראינה. השיחה בין השניים התקיימה לפני שאוקראינה הודיעה שיתקיימו שיחות עם רוסיה בגבול עם בלארוס.

בהודעת הקרמלין לאחר השיחה נכתב כי פוטין "עדכן על התקדמות המבצע הצבאי המיוחד להגנת דונבאס. צוין כי משלחת רוסית נמצאת בעיר הומל בבלארוס ומוכנה לדון עם נציגי קייב, שמראים חוסר עקביות וטרם ניצלו את ההזדמנות (מאוחר יותר הסכימה אוקראינה לשיחות בגבול בלארוס, א"א). נפתלי בנט הציע את את שירותי התיווך של ישראל כדי לעצור את העוינות. הצדדים הסכימו להמשיך ביחסים הדו-צדדיים ברמות השונות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן