הפילה? נסרין קדרי חשה ברע בחודש השני להריון ואושפזה בטיפול נמרץ בבית חולים

נסרין קדרי נכנסה ללחץ כאשר גילתה כי ענין ההריון שלה דלף לתקשורת מבלי שהיא רצתה בכך, החששות והחרדה תקפו אותה והיא החלה לחוש ברע עד אשר פונתה לבית החולים לטיפול

הזמרת נסרין קדרי דיווחה על ההיריון שלה מרום שמיר רק למעט אנשים ולא האמינה שהדבר ירוץ  כמו אש בשדה קוצים ברחבי המדינה. היא זעמה על חבריה וכתבה: "מזועזעת מהחדירה לפרטיות שלי ולמקומות האינטימיים שלי". נסרין מיהרה להסיר עוקב מחברה ליאל קוצרי שהחליט להגיב על המהלך.

הוא כתב: "בחיים של סוף הוא התחלה – זו לא המצאה שלי. והאמת שבהרגשה שלי, על כל דלת שנסגרת משהו בלב נפתח ונפתחות עשר חדשות. למדתי עם הזמן לדפדף את מה שלא רלוונטי. כמעט שכחתי אותי עד היום, וזה זמן ללמוד ללכת. תזכרו תמיד לשים את עצמכם לפני כולם, ולא ליפול לרגע למניפולציות רגשיות".

אם לא די בכך, נסרין קדרי נכנסה ללחץ כאשר גילתה כי ענין ההריון שלה דלף לתקשורת מבלי שהיא רצתה בכך, החששות והחרדה תקפו אותה והיא החלה לחוש ברע עד אשר פונתה לבית החולים לטיפול על מנת לבדוק את מצב העובר. מטעם משרד יחסי הציבור זאביק דרור המטפל בנסרין נמסר: "נסרין מרגישה מצוין, לאחר שבוע עמוס בהופעות בהאנגר 11 הגיעה נסרין בחמישי האחרון לשמח חתן וכלה בחתונה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן