מה מצבו??? הזמר איתי לוי היה נקלע לתאונת דרכים קטלנית

הזמר איתי לוי היה עד לתאונת דרכים קטלנית ברחוב יגאל אלון בראשון לציון, כאשר אישה בקלנועית התהפכה ולצדה בנה. הזמר, עם חבריו שהיו ברכבו, עצרו את הרכב באמצע הכביש והעניקו לאישה סיוע.

לפי מידע שהתקבל במערכת עומרי חיון תאונה קטלנית בכביש גרמה לנוסעים להמשיך לנסוע אבל לא לזמיר איתי לוי שעצר הכל ועזר לנוסעים באוטו.במקביל לסיוע שהגיש איתי לוי, למקום הגיעו מתנדבי מגן דוד אדום שהמשיכו להעניק לאישה החבולה סיוע רפואי ולמרבה המזל היא נפצעה קל. מיד לאחר שהאם התעשתה היא זיהתה את איתי לוי וביקשה להצטלם איתו.

הזמר לוי הסכים להצטלם עם האישה ובנה. אחד מעדי הראיה שהיה שם דיווח לראשון ניוז: " איתי לוי וחבריו עשו מעשה ממש מרגש, הם עצרו את רכבם בניגוד לנהגים אחרים שהמשיכו בנסיעה כאילו לא קרה כלום. הנהגים בארץ אדישים וטוב לדעת שיש אנשים טובים ובמקרה זה היה איתי לוי שהגיע ממש כמו מלאך".

אז כן, הזמר איתי לוי לא רק חורך את הארץ בהופעות אלא גם שופט ב"כוכב הבא", אליה יצטרף בעונה הבאה הזמר רן דנקר כשופט לצידו של לוי ובמקומם של סטטיק ובן אל תבורי שהחליטו לפרוש מהפורמט. לוי לא רק זמר ושופט אלא גם פרזנטור של חברת אופנה וכעת הוא גם מציל אנשים מתאונות. כל הכבוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן