עידכון דרמטי מהדקות האחרונות: זמר מפורסם קיבל התקף לב ומת בגיל 40

אחד מזמרי האופרה המוכרים בישראל, יבגני שפובלוב, נפטר אמש ככל הנראה כתוצאה מאירוע לבבי. הוא שר בשלל סגנונות, ולצד אופרה שילב בעבודותיו גם מוזיקה פופולרית ומוזיקה עממית.

מאזינים רבים זוכרים את יבגני כזמר ששר את קטע האופרה בלהיט של אתניקס "ג'סיקה" מ-1993 אבל אנחנו נזכיר לכם גם כי שפובלוב, שאיננו יהודי, הכיר את אשתו הראשונה בבלארוס, ובעקבותיה עלה ב-1991 לארץ בגל העלייה בשנות ה-90, והזוג התגורר במושב מעלה גמלא שברמת הגולן.

הופעתו הראשונה של שפובלוב בארץ הייתה במסגרת מועדון הזמר של שרהל'ה שרון בעמק הירדן. לאחר מכן נפרדו בני הזוג, ושפובלוב הכיר את אשתו השנייה. לזוג נולדו שתי בנות. לאחר 13 שנים ביחד, התגרש שפובלוב מאשתו השנייה. הוא הפך שם מוכר בתרבות הישראלית לאחר שחבר לאתניקס, ובהמשך גם העלה את מופע "שלושת הטנורים" יחד עם דודו פישר וגבי שדה.

בהמשך התארח הזמר בהופעה של הזמרת גליקריה בישראל, וכן עבד עם שלומית אהרון. בשנת 2009 עזב את ישראל, לאור חובות כבדים שצבר. בשנותיו האחרונות שפובלוב התגורר בארצות הברית, והוסיף לעסוק במוזיקה. אמש, אחד מזמרי האופרה המוכרים בישראל, יבגני שפובלוב, נפטר ככל הנראה כתוצאה מאירוע לבבי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן