החברה של עומר דרור: "הוא בוגד בי עם הרקדנית שלו וסנה ברוקדים עם כוכבים"

רומן דרמטי בחדר החזרות? עומר דרור, בן הזוג של נאיה פדרמן, מככב בימים אלו  ברוקדים עם כוכבים – לאחרונה היו שמועות על רומנים מאחורי הקלעים בחזרות ובת הזוג שלו התראיינה ואמרה שהיא לא מקנאה בכלל

הפאוור קאפל של עולם הילדים, עומר דרור ונאיה פדרמן מעבירים הילוך ביחסים ונראה כי נאיה פדרמן  לא מקנאה בכלל. למה? כי  עומר דרור, בן הזוג שלה מככב בימים אלו  ברוקדים עם כוכבים – לאחרונה היו שמועות על רומנים מאחורי הקלעים בחזרות ובת הזוג שלו התראיינה ואמרה שהיא לא מקנאה מאחר והיא גם מהתחום. השמועות היו על רומן מאחורי הקלעים עם וסנה בת הזוג של עומר לריקודים בתוכנית הריאליטי.

עומר דרור, שחקן ודוגמן בן 28 והשחקנית פדרמן בת ה-20 מתחזקים בחודשים האחרונים זוגיות פוטוגנית אותה השיקו לראשונה ברשתות באוגוסט שעבר כשחלו יחד בקורונה, העבירו את החגים בספטמבר על ארגזים.  בזמנו דרור ופדרמן החליטו שטוב להם יחד והם רוצים גם לחלוק קורת גג משותפת.

השניים שכרו דירה משותפת בתל אביב כאשר זוהי תקופה חדשה עבור דרור שכזכור, בשנה שעברה עבר לא מעט פרידות, הוא סיים את ההתקשרות שלו עם הסוכנות בה היה חתום אחרי עשר שנות ייצוג, וחודשיים לאחר מכן נפרד מהדוגמנית מיכל פרס אחרי שלוש שנות זוגיות פוטוגנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן