עודד מנשה ועדן הראל בהודעה מטלטלת ודרמטית – הוא באמת בגד בה?!!?

יצאו צדיקים: עדן הראל ועודד מנשה איבדו שרשרת יקרה בביתם וחשבו שנגנבה. הם הגישו תלונה במשטרה, תבעו את חברת הביטוח וקיבלו כעשרת אלפים שקלים פיצוי. אבל אז – נמצאה האבדה

בגד בה? שמועות רעות על עדן ועודד הופצו ברשת אז חשוב לנו לספר לכם שמדובר רק בשמועות אבל יש לנו חדשות אחרות על הזוג – עדן הראל ועודד מנשה היו בהיסטריה לאחר שהיו בטוחים שנגנבה להם שרשרת אבל אחרי שקיבלו פיצוי על שרשרת הם גילו שהיא בסך הכל אבדה, באופן מפתיע ושונה אולי מאנשים אחרים הזוג התקשרו לחברת הביטוח וביקשו להחזיר את הכסף שקיבלו. עדן הראל ועודד מנשה מיהרו לדווח על כך, ואמש מנשה חתם על הצ'ק והחזיר את הסכום שקיבל, במלואו.

יצאו צדיקים עדן הראל ועודד מנשה שמיהר להגיב למקרה: "מה, לא כולם עושים ככה? ברור שכן, עם ישראל קדוש".עדן ועודד נמצאים יחד בתהליך חזרה בתשובה. הם שומרים שבת וילדיהם חובשים כיפה. חוץ מזה, הם מקיימים יחד הרצאות ושיעורים ומספרים את סיפור חייהם.

נזכיר לכם כי עודד מנשה הוא אחד מהמנחים המיתולוגיים בערוץ הילדים, ואילו עדן הראל הייתה מנחה בערוץ המוזיקה MTV, בתחילת הקריירה שלה. עתה, אחרי שתבעו את חברת הביטוח וקיבלו כעשרת אלפים שקלים פיצוי הם החזירו אותם לחברה על מנת לא לצאת רמאים – כל הכבוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן