אייל גולן בשוק!!! זאת הפצצה הדרמטית שזרקו האקסיות – אילנית לוי, רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג

כל האקסיות של אייל גולן נפגשו עימו במקום אחד באירוע של הוט שנערך אמש – מענין היה מאד לראות איך כל אחת קיבלה את השניה וכמובן איך גולן עצמו הרגיש באירוע המתוקשר

לראשונה מאז הראיון הנוקב של דניאל גרינברג, אייל גולן הגיע לאירוע של "הוט" שהוא האירוע הפומבי הראשון שלו – עוד היו באזור – שתי האקסיות אילנית ורוסלנה רודינה שהיו שם, הוא שידר עסקים כרגיל וגם סיפק תמונה מחובקת עם אופירה אסייג. זה קרה כחודש וחצי מאז הגירושים של אייל גולן ודניאל גרינברג ושבוע וחצי מאז שדניאל הספיקה להתראיין לחדשות סוף השבוע, ולספר בגילוי לב על הגורמים לפרידה שלה ושל אייל.

הראיון שלה הצליח לייצר מתיחות חריפה בינה לבין אייל והכניס לסיפור עוד שמות, כמו גרושתו אילנית לוי. בכל אופן, אמש הגיע אייל גולן לאירוע כאשר גם רוסלנה רודינה ואילנית לוי היו שם. השלושה הם חלק מהדמויות שיככבו בשנה הקרובה בתכניות המקור של הערוץ ונראה כי לאייל גולן היה ערב לא פשוט. אגב דניאל גרינברג הגרושה הייתה אמורה להגיע גם אבל ביטלה שגילתה על מי שאישר הגעה.

למה? מאחר ושתי האקסיות של אייל גולן נפגשו עימו במקום אחד באירוע של הוט שנערך. מענין היה  לראות איך כל אחת קיבלה את השניה וכמובן איך גולן עצמו ברגיש באירוע המתוקשר. רק לאחרונה דניאל גרינברג אמרה בין היתר בראיון: "אני מאוד מאוד פחדתי מהחברים. כשאת מגדירה אישה של בית, אישה של משפחה, אז צריכים להיות בה כמה דברים כדי לשמור על הבית – לא לעצום עיניים סביב כל מה שקורה, להיות עירנית".

צילום: שוקה כהן, יחצ

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן