"מכשירים את השרץ" – פצצה מטלטלת הוטלה על רותם סלע ודנה וויס והכל בגלל אסי עזר

דנה ויס ראיינה בסוף השבוע את רותם סלע על חייה אבל כאשר הגיעה לנושא הבוער בנושא אסי עזר היא הציגה התרפסות מול כוכבת קשת 12 המקום בו היא עובדת

ביקורת קשה ברשת החברתית על הראיון של דנה ויס עם רותם סלע. הכתבת ראיינה בסוף השבוע את רותם סלע על חייה אבל כאשר הגיעה לנושא הבוער בנושא אסי עזר היא הציגה התפרסות מול כוכבת קשת המקום בו היא עובדת. הביקורות קטלו את הראיון המוזמן לכאורה וכעת אנחנו מביאים לכם מה קרה שם.

כזכור, בשבוע הראשון של פרשת אסי עזר הוא לא היה לא מוכן לצאת מהבית, כאשר גם אלברט היה במצב לא טוב ועזר לא הפסיק לבכות. אז, בשעות הראשונות רותם סלע תמכה באסי אבל בימים לאחר מכן ככל שמתגברת הביקורת על עזר, רותם סלע התרחקה ממנו ומלבד כמה אסמסים קצרים היא הפסיקה לרדת לדירה שלו (עזר ורותם שכנים).

עכשיו היא מדברת לחדשות 12 על הפרשה: "עליתי אליו הביתה כדי לדבר, כדי לשמוע, כדי להבין. זה הפתיע אותי. אני פשוט מכירה את אסי, מכירה אותו כמו את כף ידי. ערכנו שיחה מאוד כנה, מאד אינטימית, שבה אסי אמר לי בצורה חד משמעית שלא משתמעת לשתי פנים שהוא לא עשה את זה. אני מאמינה לו. אני מכירה אותו, הוא צבר אצלי קרדיט בתור אדם אמין מאוד ובחרתי להאמין לו".

עוד אמרה: "אני הרגשתי שאני כרגע צריכה להיות עם אסי ולתמוך בו ובמה שהוא עובר. פחות עניין אותי לדבר החוצה ולרוץ לתקשורת ולומר מה שיש לי לומר. זה לא שפחדתי, אני לא מנוהלת על ידי התקשורת. אתראיין מתי שבא לי להתראיין. בסוף יש כאן שני אנשים והם היחידים שיודעים מה היה. הוא התברר במשטרה והחליטו לסגור את התיק. אני יכולה עכשיו לשבת ולדבר כמה זה נורא שאפשר להאשים מישהו, ואולי זה גם נורא, אבל אנחנו בתור אנשים מפורסמים צריכים לקחת בחשבון שזה חלק מהעניין. כשאתה עף קרוב לאש, אתה לפעמים נכווה".

אחד עורכי מדורי הרכילות בישראל פתח עלי ויס ב180 בלי מעצורים. הוא לא הבין מדוע השאלות סביב אסי עזר היו רופסות: "שאלה אחת פשוטה שדנה ויס 'שכחה' לשאול בראיון המתלקק עם רותם סלע, על אסי עזר: 'אם זה לא היה חבר שלך, הרי הייתי יוצאת נגדו גם בלי להכיר לעומק את העובדות. לא ככה עשית במקרה של ינון מגל'? עוד כתב העורך: "פייר, כל ערוץ צריך לפחות חיילת אחת נאמנה כמו דנה ויס. שווה לא מעט כסף. בכלל, בעולם סופרים גופות וכאן המהדורה סופרת תלתלים לבת של רותם סלע". בציוץ נוסף עקץ שוב: "וכמובן עכשיו פרומו לנינג׳ה. לא חיילת, קצינה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן