דרמה וטלטלה בערוץ 12! עמית סגל התפוצץ וחשף את הפנים האמיתיות של יונית לוי

עמית סגל העלה תמונה לרשת עם יונית לוי וציין, "בדרך לכתבה". מה הבעיה? מסתבר שהנוכחות של לוי בתמונה עוררה כעס וזעם עליו ובעיקר על חברת החדשות שלא מסקרת כשורה לדבריהם.

מי תקף את יונית לוי ועמית סגל? אמש הכתב העלה תמונה לרשת עם יונית לוי אבל הסתבר לו מהר מאד שהנוכחות של לוי בתמונה עוררה כעס וזעם עליו ובעיקר על חברת החדשות שלא מסקרת כשורה לדבריהם הפגנות וכדומה. גולש אחד כתב: "התביישתם לדווח על ההפגנות של הימין אתמול נכון? התביישתם כשראיתם מה הפגנה של תרבות לעומת הפגנות בלפור ההזויות, רוויות סמים ומחזות מבחילים. מעניין איך לשם רצתם בהמוניכם ודיווחתם בלי הפוגה".

אחר אחר ציין: "רק לא ביבי ומה קיבלתם? כל הצחנה שלכם יוצאת החוצה. רק לא ביבי ומה קיבלתם? ערוצים בנסיגה מתמדת וערוץ 14 שהפך לערוץ של המדינה. תתבשלו בכישלונות שלכם. זאת כתבה?? איזה יופי… על ההפגנות בגשרים אתמול?? שמעתם על זה?? גונבה שמועה לאזניכם?? או שרק אם יש דגלים שחורים צוללות ואברי מין מתנופפים אתם מסקרים?".

גולש אחר סיכם: "מי זאת שלצידך…? זאת לא ההיא מערוץ הפייק ניוז…? לעזאזל, אני לא צופה בהם כל כך הרבה זמן שכבר הספקתי לשכוח. שנייכם שנואים ברוך ה' שאני לא רואה אתכם ועשרות כמוני מאחלת לכם שלא תהיה לכם עבודה ויסגר לכם הערוץ השנאה שלכם אתם המרעילים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן