שופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב בתמונות בלי בגדים ואפילו הציצי מציץ

ימים לא קלים עברו על אנה ארונוב בשנה וחצי האחרונות. אמנם היום היא חובקת בן בשם אדם שנולד לפני חצי שנה, אבל בטרם נולד היא חוותה אתגרים שהיו שוברים את האדם הממוצע – אז מה קרה עכשיו?

אנה ארונוב העלתה פוסט לאינסטגרם מתוך צילומי קמפיין הלבשה תחתונה וחטפה אש מצד גולשות  שחשבו שעקב היותה אימא לתינוק זה מחייב אותה להתלבש בצורה יותר צנועה. היא חשפה תמונה מסט צילומים לקמפיין של מותג אופנה ארבעה חודשים בלבד אחרי הלידה, שבא כעת במסר של דימוי גוף נכון.

מדובר בעוד נושא שחשוב לארונוב לדבר עליו עכשיו, היא פתחה את הלב ודיברה על שעבר עליה: ההפלה שעברה כשהייתה בשבוע העשירי להריונה, הריון בזמן מגיפה ומלחמה, מותו של אביה והמתנה שקיבלה בסוף, בדמות בנה: "לא יכולה להסביר למה אבל אחרי הלידה הרבה יותר נוח לי עם הגוף שלי מאשר כשרצתי מרתון והייתי בשיא הכושר".

היא שיתפה את עוקביה ברשת החברתית וצירפה תמונה שלה עם תחתונים וחזייה. גולשת הגיבה: "את אימא. תדגמני בהתאם. יום אחד הילד שלך יראה אותך ככה. קצת כבוד לעצמך. כולם יודעים שאת כוסית על. לא חייבת להתפשט כדי להוכיח את זה". אחרת הגיבה: "את פשוט מאוד יפה, את מאוד נשית וסקסית יפהפייה הכי יפה שיש את מהממת, פצצת על".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן