דודו אוואט מ"הישרדות" פלט בטעות: "אלה וג'קי הדיחו את כל הבנים – רק בנות הגיעו לגמר"

פליטת הפה של דודו אוואט: האם הוא חשף במהדורת השבט שהודח בהמשך בגלל אלה אייבינדר? ומה לגבי שאר הבנים? מי שרד? מי הודח? בהפקה שוברים את הראש על מנת לסנן את רעשי הרקע והספוילרים לקראת הגמר אבל זהירות בכתבה הזאת יש מלא ספוילרים!

האם דודו והבנים שנותרו במשחק ב"הישרדות" הודחו וברית הנשים הצליחה? לפי פליטת הפה של דודו בראיון ל"מהדורת השבט" בערוץ 13 הוא רמז שאלה הדיחה אותו וגברים אחרים. בהפקת הישרדות שוברים את הראש על מנת לסנן את רעשי הרקע שהגיעו בעקבות הדברים שאמר אמש דודו אוואט בתכנית בערוץ 13. פליטת הפה של דודו אוואט הייתה שהוא ויתר הבנים הולכים ללכת הביתה בקרוב מאד.

האם זה בגלל אלה אייבינדר?  מי שרד? מי הודח? בהפקה שוברים את הראש על מנת לסנן את רעשי הרקע. רק אמש נחשף כי דודו אוואט ביקש להפסיק את הצילומים. בפרק ששודר בהישרדות נראה דודו אוואט בזמן מועצת השבט מבקש להפסיק את השידור והגולשים לא אהבו את המהלך הזה.

האם דודו נלחץ ורצה לשנות את ההצבעות בברית שלו וביקש לעצור את הצילומים? בטוקבקים בין היתר כתבו: "נראה שזה מכור מכור מכור לג׳קי.. שומעים שהיא מתערבת.. כנראה רצה להצביע נגדה ושינה את ההצבעה אחרי שדיבר עם מישהו מעובדי ההפקה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן