עומרי שלום על הגירושים מירדן הראל: "אני נשבע שלא בגדתי בירדן – הכל שמועות"

ירדן הראל ועומרי שלום נפרדו אחרי 11 שנות נישואים ושני ילדים מתוקים שהביאו לעולם בעזרת אם פונדקאית. עכשיו עומרי מדבר על המהלך שהביא בקיץ האחרון לרעידת אדמה בביצה המקומית

ירדן הראל ועומרי שלום תחזקו זוגיות של שני עשורים, ולאחר שנים של ניסיונות להרות ולהביא ילדים לעולם, הפכו לפני כשנתיים גם להורים לתאומים לני וגפן דרך הליך פונדקאות. עכשיו הוא חושף מה קרה מאחורי הקלעים: "כל שינוי של הרגל הוא קשה, יציאה ממה שמוכר וידוע ובטח לאחר תקופה ארוכה, זה אתגר לא פשוט".

עוד כתב: "שנינו שמנו לנו בחשיבות ועדיפות עליונה לעשות הכל לטובת הילדים, והם תמיד בראש סדר העדיפויות של שנינו. גם כשיש ויכוחים וחיכוכים אנחנו מתעלים בסוף, מדברים ומיישרים קו למען עתיד בריא לילדינו. האמת שהפרידה הייתה אחת התקופות הכי קשוח בחיי, עברתי בין מצבי צבירה, הכחשה, להתמודד, והזמן עושה את שלו. ירדן הייתה ולנצח תישאר אהבת נעוריי, עברנו יותר זמן יחד מאשר לחוד, חווינו אושר וגם הרבה משברים, כמו כל זוג ואולי אצלנו טיפה יותר".

לסיכום ציין: ״אני מאמין באהבה זוגיות, חברות טובה, וכן אני רואה את עצמי במערכת יחסים ממוסדת בדרך זו או אחרת. אם זה יהיה במוסד הרבנות? כרגע זה לא מרגיש לי שזה הכיוון. זה לא קל, אבל ממשיכים הלאה. ירדן תמיד תהיה אהבת נעוריי ואם ילדיי ואנחנו שומרים על יחסים מעולים. נמשיך ככה למען הילדים שלנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן