הגרוש של אודליה מ"הישרדות" חושף: "עלה לה הפרסום לראש, אני לא מבין למה היא זרקה אותי"

מאז הגירושים המתוקשרים מבעלה אבי לפני קרוב לארבעה חודשים השמועות נגד אודליה ברשת גורמות לה לעצבים – הפעם היא החליטה להפסיק לשתוק והגיבה בסדרת סטוריז זועמים במיוחד

לאחרונה רצו שמועות בתעשיה כי אודליה סוויסה בקשר זוגי עם אשה והיא לסבית. השמועות ברשת רצו על כך שכוכבת ריאליטי החלה לצאת עם אישה ותגובות האנשים היו כי מדובר לכאורה באודליה סויסה. היא החליטה לא להתעלם מהנושא והגיבה בגדול.

במהלך שאלות ותשובות ברשת נשאלה סוויסה האם היא לסבית. היא הגיבה: "הבנתי שזה נושא השיחה עליי. צר לי לאכזב, אבל אני לא לסבית!! שימשיכו לדבר ולדבר ועוד לדבר, קפצו לי, תודה! תקשיבו מה נסגר? שחררו ותנו לאנשים לחיות את החיים שלהם. יצא? לא יצא? זוגיות, לא בזוגיות? איףףף".

הגרוש של אודליה הגיב: "לדעתי הפרסום קצת בלבל אותה. היא הייתה 100% מאחורי ההחלטה שלה. עד עכשיו אני לא מבין למה התגרשתי". לאחר מכן אודליה נשאלה על ידי העוקבות שלה על הראיון של אבי והחליטה להגיב: "קראתי אותה די באיחור. מהכבוד שלי אליו ולילדים שלי אשמור על זכות השתיקה! אין לי בעיה שיפגעו בי שיחשבו עליי הכל העיקר שלא הוא יפגע!"

עוד אמרה: "כן חשוב לי להגיד שלא עשיתי את זה כדי להתנער מאחריות על המשפחה. הילדים שלי זה כל העולם שלי. הם איתי כל יום כל היום וגם בהסכם הוא איתם רק יום בשבוע. אהה וגם לא עלה לי! נשארתי אותה אודליה ואשאר אותה אודליה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן