חשיפה! רומן מאחורי הקלעים של "רוקדים עם כוכבים" – אלכס ונינה מאוהבים?

זוגיות של חמש שנים יש בין שני רקדני רוקדים עם כוכבים – מדובר בזוג רקדנים שמנהלים מערכת יחסים מרשימה והם הכירו בתחרויות ריקודים סלוניים, אז מי אלה בדיוק?

עם סיום הפרק השלישי של ריאליטי הריקודים גילינו כי אסטלה והרקדן סרגיי סטפנוב הם הזוג שנמצא ביחד ב"רוקדים עם כוכבים". אמנם בתכנית כל אחד רוקד עם מישהו ומישהי אחרת – בת הזוג אלכס נינה סלוביוב, הרקדנית שלו תמשיך לעקוב באדיקות אחרי המתרחש כי היא בת הזוג של סרגיי – הם זוג לכל דבר וענין כבר חמש שנים ברציפות.

שניהם באים מעולם הריקודים הסלוניים ונפגשו לא מעט בתחרויות ומחנות אימונים, עד שהקסם פשוט קרה מעצמו. אנחנו נרחיב עוד ונציין כי אסטלה היא שפית ובעלת בית הספר לאפייה וקונדיטוריה – היא שיחקה גם בתוכנית "בייק אוף". אסטלה הגיעה אל התוכנית כדמות טלוויזיונית אנונימיות אבל הפכה למוכרת מהר מאד.

הזוג השני הוא אלכס שטילוב ונינה סלוביוב, שהצליחה להביא אותם לראש טבלת הניקוד בסוף הפרק הראשון. לא רבים יודעים זאת, אבל מתישהו בתחילת הקמפיין האולימפי לטוקיו 2020, אלכס שטילוב כבר היה עם יותר מרגל וחצי בחוץ. "הוא רצה לסיים, לפני כמה שנים, ואני אמרתי – אלכס, הכל בידיים שלך", מספר סרגיי וייסבורג, מאמן הנבחרת הלאומית בהתעמלות מכשירים לגברים. עכשיו הוא ינסה לקחת זהב בתכנית הריקודים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן