יממה אחרי שהתארס – אליעד נחום משחרר לתקשורת הודעה דרמטית ועצובה

בסוף השבוע זה קרה: אחרי שלוש שנות זוגיות – הזמר אליעד נחום כרע ברך והציע נישואין לחברתו נווה אליצדק, שהסכימה להינשא לו. הזמר כתב שיר על הזוגיות שלו ועכשיו מממש אותה

אליעד נחום כרע ברך במהלך סוף השבוע והציע נישואין לחברתו בשלוש השנים האחרונות נווה אליצדק שנענתה באישור למהלך. על הקשר בין השניים כתב אליעד את שירו המצליח "מסע" – בתכנית נאה הוא שלף את הטבעת במהלך שהותם של השניים בצפון, סמוך לבית הוריה של החברה שלו.

אנו יכולים לדווח עוד כי נווה גרה ביישוב גבעת אבני, שנמצא סמוך לצומת גולני שבצפון. הצעת הנישואין המרגשת התרחשה בצפון, ליד ביתה של הכלה. מה עוד? אליעד מוכר לכולנו עוד מילדותו, אך לא כזמר. נחום שיחק באחד התפקידים הראשיים בסדרה ״שמש״, בה הוא גילם את הילד בר.

רק לאחרונה הוא הגיע לתוכנית ״העולם הבוקר״ אותה התחיל להנחות צביקה הדר, ויחד המנחה והזמר שיחזרו סצנה אייקונית מהסדרה. כאמור, השיר "מסע" שנכתב על הקשר בין אליעד ונווה, גם זכה כשיר השנה לשנת 2019 של גלגל"צ. לפני מספר חודשים הוציא את השיר "אין מאושר ממני" ועוד קודם לכן, ביוני 2021 את השיר "אל תגלי". שני השירים זכו להצלחה מיידית. שיהיה מזל טוב לזוג הצעיר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן