סכסוך חריף בתעשייה: דנה אינטרשיונל זרקה פצצה על מירי מסיקה

לפני חודש וחצי מירי מסיקה החמיאה לשיר של מתמודד בתוכנית שהיא אוהבת את הביצוע שלו למרות שאין בו עומק, והשוותה אותו ל"דיווה" שגם אותו היא אוהבת מאוד ואפילו זכה בגמר  – עכשיו היא מדברת על הסכסוך שנוצר בינה לבין דנה אינטרשיונל

האמירה של מירי מסיקה הכעיסה את הזמרת דנה אינטרנשיונל שיצאה נגדה בחשבון האינסטגרם שלה. אינטרנשיונל העלתה תמונה של לוגו אקס פקטור כשתחתון מכסה אותו וכתבה: "גברת מסיקה תלכי כפרה על דיווה ולכי חפשי עומק את יודעת בדיוק היכן".

מירי מסיקה הגיעה לתכנית של ברקו ואופירה ואמרה שם: "אני יודעת מה אמרתי. כשהיא שרה את זה עם הביצוע, השואו שלה, היא הביאה עוד רבדים לשיר הזה. החמאתי לדנה והיחיד שצריך להיפגע מזה זה מי שכתב את המילים – יואב גינאי. כשם שהיא נותנת לזה רובד גם הבחור הדתי עם הפאות נותן לזה רובד. מי שבוחר להיפגע ייפגע ואני לא רוצה להתעסק בזה".

כידוע, לאחרונה הזמרת דנה אינטרנשיונל לא אהבה את הדברים שאמרה שופטת "אקס פקטור" מירי מסיקה במהלך גמר התחרות על "דיווה", איתו זכתה באירוויזיון ב-1998, ותקפה אותה: "אהובתי מתוודה ומודה שני מאוד נמשכת אליך. יש בך משהו קסום שאי אפשר להסביר כאילו משהו בך מאוד מושך שאני לא יודעת להסביר במילים – אקס פקטור משהו בסגנון. לילה טוב מירי חלומות פז, מחר אני קונה שטח אחסון חדש, אבל בלי קשר תלכי כפרה על דיווה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן