האירוע הדרמטי של אנה זק – הכוכבת לא הפסיקה לבכות!!!

מה גרם לאנה זק לעזוב את מסיבת העיתונאים ולפרוץ בבכי? הזמרת והדוגמנית השתתפה במסיבת עיתונאים לקידום מותג האיפור שהיא מובילה ואיחרה בעשרים דקות. אז למה היא בכתה בגלל זה?

כאשר אנה זק הגיעה למסע"ת על המותג שלה היא לא הבינה מדוע היא סופגת הכפשו למעשה זק איחרה ב-20 דקות וקיבלה נזיפה שגרמה לה לפרוץ בככי ולבסוף נרגעה והתראיינה לכלי התקשורת שהיו במקום. עוד נחשף כי מעורב בהפקה שנכח במקום סיפר: ״היא הגיעה לשם ונזפו בה ומהבהלה היא פרצה בבכי ועזבה את המקום. רק אחרי שהיא נרגעה החליטה לחזור ולקיים את הראיונות״.

מסתבר כי הממונה על האירוע כעסה מאוד על הזמרת אבל בהפקה לא התרשמו מהאיחור של זק ומסרו בתגובה: ״האירוע נערך כסדרו״. הגולשים ברשת תמכו באנה זק וכתבו:  "אויש איזה שטויות היא בן אדם גם לה מותר לאחר הכל בסדר שיקחו דברים בפרופורציות אנה זק את אחת ויחידה".

הזמרת התארחה לאחרונה בתוכנית הרדיו של יורם סויסה שם ביצעה את "לך לישון", הסרטון הפך לוויראלי. מאז שהביצוע עלה לרשתות הוא החל לרוץ עד שהגיע השבוע גם לפוריו ותפס תאוצה – שם זק קיבלה תגובות די קשות אחרי ששרה בלייב. בכל אופן, אין מישהו בישראל שלא הספיק לשמוע כבר את להיט הענק של אנה זק, "לך לישון" ונראה כי הבכי הזה לא יעצור אותה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן