אנה ארונוב מ"רוקדים עם כוכבים" נחשפת: "אני לא מפסיקה לבכות אני מתגעגעת לאבא שלי שמת"

אנה ארונוב פותחת את הלב בריאיון חשוף ומדברת על אביה, הקריירה, הלידה, הילד, הבעל, המסך ומה התכניות שלה לעתיד: "כמה אפשר לבכות בריאיון אחד? אני יודעת כמה אבא שלי היה רוצה להיות פה עם אדם, והוא אפילו לא ראה אותו"

בראיון שהעניקה למאקו דיברה אנה ארונוב בפתיחות לב. היא העניקה ריאיון חשוף בו דיברה על אביה, הקריירה, הלידה, הילד, הבעל, המסך ומה התכניות שלה לעתיד – האם נראה אותה ממשיכה  בקו העליה או שהחלום על ילד שני יעכב את זה? שימו לב לדברים שלה.

תחילה היא דיברה על אביה: "תוך שלושה חודשים הוא לא הרגיש טוב ולא מצאו כלום. עשינו בדיקות בבית חולים, אשפזנו אותו. היה לו חיידק טורף. היה ניתוח ועוד ניתוח והוא פשוט קרס. אני לא יודעת להצביע על נקודה אחת שזה קרה. אבל אני חושבת שזה קורה בשנים האחרונות, כי אני מרגישה שאני לא צריכה כבר להוכיח לאף אחד שום דבר. אני יכולה לחזור למה שאני באמת ולא לחיות בהדחקה ולנסות להוכיח שאני מאוד ישראלית והנה כמעט ואין לי מבטא".

עוד אמרה על עתיד עם ילדים: "בחודשים ראשונים אחרי הלידה היה סיוט. היה קשוח. הייתי הורמונלית. אף אחד לא הכין אותי לזה – לבכי בלתי פוסק ועצבים וכאילו קורה שם משהו שהוא לא נשלט. אייל כל הזמן אמר לי 'אבל את אדם הגיוני, אי אפשר לדבר להיגיון שלך, כאילו הרגש משתלט עלייך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן