בי צה"ל: נועה קירל מבלה בדובאי עם בן הזוג! צפו בסרטון שלהם מתחרמנים

רגע אחרי השחרור מצה"ל: צפו בנועה קירל מטיילת עם המשפחה ותומר הכהן, החבר החדש בחו"ל – מי יעצור אותה בדרך ליעד הבא? עד כמה הקשר עם תומר הוא מושלם כרגע?

נועה קירל ובן הזוג שלה ממשיכים לבלות בדובאי. חודש וחצי אחרי שהודיעו רשמית שהם ביחד, נועה קירל ותומר הכהן מבלים בחופשה ייחודית בדובאי – הם מצאו להם זמן טוב לתפוס שמש בזמן שבארץ החורף בעיצומו. אז אחרי שרק לפני חודש, הזמרת נועה קירל אישרה את הזוגיות החדשה עם הדוגמן תומר הכהן רשמית, השבוע השניים בילו יחד בחו"ל.

הזוג הצעיר נתפס בעדשת המצלמה, במלון בדובאי בתמונה שלה ציפינו זמן רב, קירל והכהן נראים מאושרים מאוד, צמודים במזג האוויר השמשי במפרץ. לאחרונה קירל אמרה: "זה לא שלא הוצאתי, אתה שואל אז אני עונה לך, אני פשוט לא מעלה כל היום באינסטגרם ומפמפמת תמונות שלנו, כי זה משהו שאני מעדיפה להשאיר אישי ופרטי, גם החיים שלי הם בחוץ כל הזמן, אז את זה אני משאירה לעצמי".

נזכיר כי בחודש ספטמבר האחרון, קירל ובן זוגה לשעבר יהונתן מרגי, בישרו על פרידה ברשתות החברתיות והשאירו את המעריצים בהלם. כחודש לאחר מכן כבר החלו שמועות על זוגיות חדשה בין קירל והכהן וכשלושה חודשים לאחר מכן, החודש סוף-סוף התבשרנו רשמית שהם אכן יחד. "טוב לי, אני מאושרת". היא אמרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן