צפו! הקטע שצונזר – דודו אוואט מבקש לעצור את צילומי "הישרדות" באמצע מועצת השבט

בפרק שישודר הערב נראה דודו אוואט בזמן מועצת השבט מבקש להפסיק את השידור כאשר ברקע גקי אזולאי ממלמלת משהו – הגולשים ברשת זעמו על ההפקה

למה דודו אוואט ביקש להפסיק את הצילומים? צפו בקטע שדלף מהעריכה! בפרק שישודר הערב של הישרדות נראה דודו אוואט בזמן מועצת השבט מבקש להפסיק את השידור והגולשים לא אהבו את המהלך הזה – האם דודו נלחץ ורצה לשנות את ההצבעות בברית שלו וביקש לעצור את הצילומים? בטוקבקים בין היתר כתבו: נראה שזה מכור מכור מכור לג׳קי.. שומעים שהיא מתערבת.. כנראה רצה להצביע נגדה ושינה את ההצבעה אחרי שדיבר עם מישהו מעובדי ההפקה".

גולש אחר כתב: "לקחו את הפורמט של השרדות וריסקו אותו שידורי רשת זה הפח של הטלויזיה הישראלית. איך ג'קי מחלקת הוראות "שזה לא יהיה לשידור" ממש מנכ"לית ערוץ 13 חבל שדודו יפרוש הוא נותן לה את הזכיה לידיים – מה לדעתנו קרה שם? זה נקרא תיאום הדחה במועצת שבט. בושה וכל המתמודדים האחרים נותנים לזה לקרות".

כאמור, אמש ראינו מועצה אמוציונלית, השורדים חזרו לשבט ומיד פתחו במועצת שבט מאולתרת משלהם. על המוקד – יהונתן בשן, שהעז לא להצביע עם הברית הגדולה ולהישאר נאמן לברית שלו. ההימור של יהונתן אולי כשל והוא מסומן בתור המודח הקרוב, אבל לפחות לו היה את האומץ לעשות את שכל האחרים פשוט חוששים. דודו אוואט לקח את יהונתן לשיחה שמכילה כנות ובעיקר ניסיון של שניהם לצאת ספורטיביים, אבל ג'קי אזולאי מנהלת מועצה משלה עם זהר שטראוס והיא כבר אמרה את דברה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן