נפצעו קשה? מה קרה להורים של אלה אייבינד מ"הישרדות" שנמצאים בלחימה באוקראינה?

אלה אייבינדר קטפה קמפיין לרשת הנעליים בו היא תשמש כפרזנטורית במקומה של דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, שהובילה את המותג לפני כשנתיים. אז מה היה לה לומר על ההצלחה? ומה היא תעשה אם באמת תתחיל מלחמה בין אוקראניה לרוסיה שם המשפחה גרה

עד לא מזמן את מותג הנעליים שבחר באלה, הובילו את הקמפיין של החברה רוסלנה רודינה, דר זוזובסקי והאחים נטע ועומר ברזני. נראה כי אלה נמצאת במקום טוב כעת אל למרות זאת היא חשפה את המשברים שעברו עליה מאז חזרה מהאי, זאת למרות שהיא קטפה קמפיין לרשת הנעליים בו היא תשמש כפרזנטורית.

היא הסבירה: "לא התחברתי לאיך שיצאתי במרוץ אז באתי ל'הישרדות' לעשות תיקונים, להראות שאני יכולה לבד ושאני לא רק מצחיקה, יש בי את התוכן, אני יכולה להיות רגישה, מצחיקה, חכמה. רציתי להראות לאנשים מי אני האמיתית". על המשבר הנפשי: "אני לא עושה ריאליטי יותר, זהו. אחרי 'הישרדות' לא החלמתי נפשית".

בזמן שאייבינדר נמצאת בתקופה טובה בחייה, זוגיות חדשה, מככבת בפריים טיים ונראה כי נמצאת בצעדי ענק לגמר הגדול, משפחתה של השורדת – אמה ואחותה המתגוררות במרכז אוקראינה, נמצאות בפחד קיומי מפני המלחמה עם רוסיה ופלישתה שהחלה בסוף השבוע האחרון. אייבינדר לא נשארת אדישה ובוחנת אפשרות להטיס אותן במהרה לארץ.

אגב, מטעם החברה מספרים כי אלה תגרוף כ-100 אלף ש"ח, כאשר היא תופיע על שלטי חוצות, בפרסומות, מגזינים, רשתות חברתיות ועוד. אז נכון עונת "הישרדות" עדיין בעיצומה והזהות של השורדת האחרונה עדיין לא ידוע אבל המרוויחה הגדולה של העונה היא אלה אייבינדר למרות כל הבעיות שהיא מדווחת עליהם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן