דניאל גרינברג חושפת לראשונה: "תפסתי את אייל גולן בוגד בי עם כמה נשים בזמן שאני בהריון"

"לא היה כבר אמון, חשבתי שאני אשנה אותו" שישים יום לאחר שהתגרשה מאייל גולן באופן רשמי, דניאל גרינברג בחרה לדבר על הפרידה המתוקשרת. בראיון שישודר בשבת ב"חדשות סוף השבוע" היא פתחה את הלב

דניאל גרינברג חשפה לראשונה את הקשיים שליוו את נישואיה עם הזמר אייל גולן. שישים יום לאחר שהתגרשה מאייל גולן באופן רשמי, דניאל גרינברג בחרה לדבר על הפרידה המתוקשרת. בראיון היא מספרת שאייל בגד בה, במילים אחרות, באמצע ההריון. כזכור, באותם ימים פרסמנו על זה שהיא עזבה את הבית בשיא ההיריון ולבסוף חזרה עד שאחרי הלידה נפרדו. עוד חשפה בשידור שאייל בגד בה והיה שם חוסר אמון ובגלל זה עזבה את הבית ולבסוף חזרה אבל כעבור מספר ימים השניים התגרשו.

היא סיפרה על החששות: "חששתי שאני אצטרך לשבת ביום שישי בערב, ולראות עוד איזו פרשיה או עוד איזו כתבה כלשהי ואני אגיד 'איפה הייתי, איך לא ראיתי?'. שחלילה אחד מהילדים האלה לא יצטרך ללכת לבית הספר עם ראש למטה – אבל ברוך ה' הייתי כדי לפקח על הכול וכדי להרחיק את מי שלא היה צריך להיות כי אתה לא תהרוס לי את הבית. בעלי הוא לא האטרקציה שלך. אתה יכול להביא את הבית שלי לפירוק". עוד חשפה דניאל בדמעות זה שהיא ידעה עם מי יש לה עסק אבל לא האמינה שגם בה הוא יבגוד ואמרה בראיון לחדשות: "אני הייתי בטוחה שאני אשנה אותו"

אתה רואה בדרך דברים שהעיניים רואות, הלב מרגיש ולראש קשה לשכוח. מהכבוד שלי לילדים שלי ושלו אני אשמור על זה בינינו, אבל אלו דברים שלא עוזבים אותך. וכשאת לא מצליחה לסלוח על דברים, זה מביא אותך למצב שאת כל הזמן אנטי".

על אהבה: "משהו שם פשוט נעצר, כאילו משהו נשבר ונהרס. אם תשאלי אותי איך אני פועת כלפי מישהו שאני אוהבת ומעריכה ומכבדת – זה בלויאליות. אני בחיים לא אעשה את זה, כי מי שאוהב לא עושה את זה. זה צריך להיות הדבר הכי משמח בעולם והכי מרים בעולם, והכי מבורך בעולם – ואת לא מרגישה את זה, את לא מרגישה שזה מבורך".

על הלידה: "להיות בהיריון ולהרגיש טוב עם עצמך – המון תלוי גם בפרטנר שלך  כאוזן קשבת, כמי שמחבק ועוטף אותך ומחמיא לך ומרים לך, גם כשאת לא נראית בשיא שלך גם כשאת פחות אוהבת את עצמך ופחות מרגישה שאת יפה ומושכת ואטרקטיבית – וכשאין לך את זה את פשוט מרגישה לא שווה. אני עברתי המון התקפי חרדה, המון דיכאונות – להתעורר בלילה כשהראש שלך מריץ סרטים, ואת מתחילה להזיע ויש לך דופק מאוד גבוה, והכול סביבך שחור. דאון מאוד רציני, שפסיכולוגים מציעים לך לקחת ציפרלקס, 'אולי זה יעזור לך'."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן