אייל גולן עולה להתקפה נגד גרושתו דניאל גרינברג: "תפסתי אותך מפלרטטת עם גברים"

בסוף השבוע שודרה כתבה בחדשות 12 עם דניאל גרינברג גרושתו של אייל גולן אבל לאחר צפיה בכתבה הוא לא נשאר אדיש ועקץ בחזרה, מה דעתכם?

אייל גולן פרסם בחשבון האינסטרם שלו תגובה נגד הדברים שאמרה דניאל גרושתו בערוץ 12 בסופ"ש. אייל גולן פתח בציטוט מתוך שירו "שמועות": "אמרו עלי הרבה דברים, שברי אמת חצאי שקרים. שנינו יודעים את האמת וזה מה שחשוב. אני בוחר כן לכבד ולהעריך את השנים ביחד ומעל הכל את ילדיי, שהם כל חיי ועולמי ולנצח אעשה הכל בשביל שיהיו מאושרים". בנוסף בשעות האחרונות מחק אייל גולן מחשבון האינסטגרם שלו את כל התמונות כולל התמונות המשותפות עם דניאל אשתו לשעבר ואף הוריד את תמונת הפרופיל ולמעשה מחק את הפרופיל

לאחר מכן כתב: "וגם להמשיך ולקום בשבילם בלילות". האם זאת עקיצה על כך שגרינברג רמזה כי הוא לא קם אל הילדים בלילות? כידוע, היא החליטה שהילדים עד גיל 3 ישנו בביתה בלבד לאור עובדה זאת. הגולשים הגיבו וזעמו על הדרבים שלו – גם ניקול ראידמן כעסה.

כידוע, הדוגמנית התראיינה ודיברה בגילוי לב על הסיבות שהובילו לגירושים שלה מהזמר לפני כחודשיים, אולם הוא לא התרשם מהדמעות ובחר להגיב בחשבון האינסטגרם שלו. בין היתר, אמרה: "את רואה בדרך דברים שהעיניים רואות, הלב מרגיש ולראש קשה לסלוח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן