אתם לא תאמינו כמה כסף יש לסיימון לבייב "נוכל הטינדר" בחשבון בנק!!!

בכמה כסף מחזיק סיימון לבייב? הוא גם מחפש להפוך את תהילת "נוכל הטינדר" שלו לקריירה ולפרוץ בהוליווד אבל מצד שני, חקירה פרטית שהוזמנה על ידי החברות שנעקצו מפעולותיו של לבייב, מעלה שאין לו שום דבר

מהיכן ואיך בדיוק סיימון לבייב מממן את חיי הפאר שהוא מציג לראווה? לא ברור בכלל כי למרות שהנוכל מחפש להפוך את תהילת "נוכל הטינדר" שלו לקריירה ולפרוץ בהוליווד ולפי פרסומים שונים הוא כבר הספיק לחתום עם משרד יצוג אישי שהציע לקדם אותו ולכתוב ספר על חייו מהזווית שלו. עוד מתברר כי חקירה פרטית שהוזמנה על ידי החברות שנעקצו מפעולותיו של לבייב, מעלה שאין לו שום דבר. בנוסף לפי מידע שהגיע לפורטל עומרי חיון סיימון לבייב מחזיק בכמעט מיליון דולר בחשבון בנק סודי – מאיפה הכסף? תהיו בטוחים שמעקציות.

הסרט של מירי מיכאלי בערוץ 13 הציג את חייו: "אני מסתכלת עליו, וכשפגשתי אותו קיוויתי בנאביות שהוא באמת יביע חרטה ויצטער על מה שהוא עשה. זה לא רק שהוא נתלה על עץ מאוד גבוה ולא רוצה לרדת ממנו. הבן אדם באמת כך זה נראה – מאמין למה שהוא אומר למרות שהוא יודע שהוא שקרן פתולוגי שמשקר לגבי הכל – דברים קטנים כגדולים. עלי הוא לא הותיר רושם אבל מדובר באדם חכם בצורה יוצאת דופן, הוא מתוחכם בצורה בלתי רגילה".

כאמור, העיתונאית והמגישה מירי מיכאלי צפויה להוציא לשידור סרט נרחב על הפרשה שירד לעומק הסיפור שמאחורי השם "סיימון לבייב". הסרט יקבל ברשת את הבמה המכובדת של רצועת הפריים טיים ויחשוף פרקים חדשים בפרשיה שהגיעה אליהם מיכאלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן