הגרוש של ג'קי אזולאי מ"הישרדות" מדבר: "יש לי חברה חדשה בת 20 פצצה על!"

לכבוד הוולנטיינס דיי, ישראל אזולאי העלה סטורי של הידיים שלו ושל החברה שלו ביחד: רק לפני חמישה חודשים ישראל אזולאי חגג את יום הולדתו עם בחורה מסתורית שהיתה צמודה אליו- עכשיו אנחנו מספרים לכם בדיוק מי זאת

ישראל אזולאי החליט להפסיק להכחיש והוציא בסוף השבוע האחרון לאור את זוגתו, אוראל עגיב בת ה-24, סטודנטית לתקשורת. לפני חמישה חודשים ישראל אזולאי בילה את יום הולדתו עם בחורה מסתורית שהיתה צמודה אליו- עכשיו אנחנו מספרים לכם בדיוק מי זאת ואתם תופתעו.

מדובר באוראל. הם הכירו לפני עשרה חודשים ואף נפגשו מאז כמה פעמים, מדובר בזוגיות חדשה בביצה אחרי שהשניים חגגו במסיבה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. הוא העלה לאחרונה פוסט כאשר ידיהם שלובות וכתב: "אומרים שהזמן מרפא והוא יעשה את שלו…My Baby, My Valentine". בסטורי תויגה אוראל.

כזכור, ישראל וג'קי התגרשו, ג'קי המשיכה הלאה ונמצאת בזוגיות עם דניאל בוסי. מצד שני, רק לאחרונה ג'קי אזולאי וישראל הגיעו עם ילדיהם לאירוע השקה. הם הצליחו למשוך את כל תשומת הלב כשנראו מחויכים וצמודים. ג'קי אמרה: " הכל טוב אצלנו. מה זאת אומרת? יש לנו ארבעה ילדים ביחד. אנשים צריכים להבין, בכל מה שקשור לילדים – אנחנו מאחדים כוחות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן