חשיפה! ג'קי אזולאי או דודו אוואט – לא תאמינו מי המודח ביום שבת ב"הישרדות"

דודו אוואט או גיקי אזולאי? לפי מידע שהגיע לפורטל עומרי חיון אחד מהם יודח בפרק שישודר בשבת – כמו כן הבנות מתכננות ברית נשים, אתם חושבים שהן יצליחו?

בפרק האחרון של הישרדות ששודר אמש יהונתן בשן שומר הבקתה הגיע לדו קרב נגד זהר שטראוס ומנצח. במשימת החסינות דודו אוואט זוכה שוב בשרשרת החסינות ולעומת זאת אלה אייבינדר מפסידה וממתין לה פתק עם השם שלה בכד ההצבעות. אז מה הסיכוי שדודו יודח כבר בשבת הקרובה? לפורטל עומרי חיון נודע על מעוצת שבט דרמטית במיוחד שבסופה יכול להיות שנראה את אחד המתמודדים הבלוטים העונה מודח – ג'קי או דוד.

בשבת הקרובה אתם תראו מועצה אמוציונלית, השורדים חוזרים לשבט ומיד פותחים במועצת שבט מאולתרת משלהם. על המוקד – יהונתן בשן, שהעז לא להצביע עם הברית הגדולה ולהישאר נאמן לברית שלו. ההימור של יהונתן אולי כשל והוא מסומן בתור המודח הקרוב, אבל לפחות לו היה את האומץ לעשות את שכל האחרים פשוט חוששים.

דודו אוואט לקח את יהונתן לשיחה שמכילה כנות ובעיקר ניסיון של שניהם לצאת ספורטיביים, אבל ג'קי אזולאי מנהלת מועצה משלה עם זהר שטראוס והיא כבר אמרה את דברה, יהונתן בדרך לווילה. ואם דודו רק  ידבר – הוא הוא ילך הביתה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן