פוצצו מכות את דודו כהן מ"האח הגדול" וגנבו לו את השרשרת של אימו שנפטרה

דודו כהן מעפולה עלה על מונית ושכח את התיק שלו שם – הוא העלה פוסט בתקווה למצוא אותו דרך הגולשים אבל נכון לעכשיו הוא נתקל בבעיה רצינית

אתמול, לפני השידור של דודו כהן ברדיו, הוא עלה על מונית ובו זמנית קיבל בשורה שאבא שלו חלה בקורונה. הוא תיאר את מה שקרה: "נהייתי מסוחרר ולא מרוכז, שילמתי לנהג מונית תשלום לנסיעה ועליתי לשידור רגיל, בחזור לעפולה חבר בא לאסוף אותי עם הרכב הפרטי שלו, באמצע הדרך אני קולט שהתיק לא עליי, רעדתי כולי בתוך התיק היה המשכורת החודשית שלי מהשידורים ברדיו שלי והכי חשוב השרשרת זהב של אמא שלי ז״ל שמלווה אותי 5 שנים".

עוד אמר: "התחלתי לרעוד זה כסף שאני חי איתו כל החודש , זו שרשרת שיקרה לליבי עם תמונה של אמא שלי ז״ל.לא ישנתי כל הלילה. בבוקר של היום קמתי ודיברתי עם הרב של השכונה שאמר לי שזה במקום שיקרה לי או למישהו מהקרובים שלי משהו יותר גרוע.. כפרת עוונות… נסתרות הם דרכי האל .. שיבוא בכסף ולא בבריאות אמן.."

לסיכום ציין: "מי שהשאיר תתיק אצלו אני לא מאחל שזה יבוא לא לו לתרופות אלא אומר שיהנה אולי הוא באמת זקוק לזה .. אבא שבשמיים אמא שלי יקרה תשגיחו עליי מייצר ועין הרע.. שיבוא בכסף ולא בבריאות .. רק בריאות השאר זה בונוס.. וברגעים כאלו גיליתי מי החברים האמיתיים שלי שעמדו לצידי בלי להסס בכלל, לא בכסף אלא במילה טובה ונכונה ששווה עולם , שבורא עולם יחזיר כפול למי שצריך .. שלכם תמיד באהבת חינם דודו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן