בגידות?! הגרוש של אודליה סויסה מ"הישרדות" חושף את האמת הסודית על הפרידה

סויסה, שהפך לכוכב טיקטוק, מתרגל לחיי הרווקות: "מתחילות איתי הרבה בנות, לא חושב שיש סיכוי שאני ואודליה נחזור. ריאליטי? מגששים" אבל באותה נשימה מספר שנשבר אחרי הפרידה ועד היום הוא לא מבין למה אודילה זרקה אותו

אבי סויסה היה עד לפני כמה שנים כבאי בירוחם. אחרי השתתפות במספר תוכניות ריאליטי, ופריחה של אשתו אודליה, למעמד של כוכבת מיינסטרים, השניים התגרשו לאחרונה. לשניים יש ארבעה ילדים והפרידה הייתה מאוד מתוקשרת. כעת, סוויסה, שהפך לכוכב טיקטוק בעצמו, מדבר על הפרידה הכואבת מאודליה ועל מה צפוי לו מהיום בחייו הפרטיים.

לאחר הגירושין, אודליה העלתה לסטורי את השיר "מאחלת לך" של שרית חדד, המדבר על בגידה, דבר שהעלה המון ספקולציות לגבי העובדה שאבי בגד באודליה. גם על זה יש לאבי מה להגיד: "לא בגדתי באודליה, אבל בחרתי לשתוק ולא להגיב. מי שמכיר אותי יודע מי אני ומי שלא מכיר וחושב ככה, שיבושם לו".

אבי ממשיך: "למה התגרשנו? "זו שאלת השאלות. מבחינתי, עשיתי הכל כדי שזה לא יקרה. אמרתי לה, 'יש לנו משפחה, הבאנו לעולם ארבעה ילדים, זאת חבילה שלא מפרקים מהר כל כך', אבל היא הייתה 100% מאחורי ההחלטה שלה. עד עכשיו אני לא מבין למה התגרשתי. לדעתי הפרסום קצת בלבל אותה. כשהיא באה עם השיחה הזאת, אמרתי לעצמי – ניתן לה קצת ספייס וזה יעבור לה. יצאתי מהבית והלכתי לגור אצל חבר, חשבתי שאולי זה יגרום לה להתגעגע ולהבין מה הכי חשוב בחיים, אבל זה לא קרה".

"היא טענה שמשהו בקשר לא עובד", אומר אבי, "מה לא עובד? אין לי מושג. היא התחתנה בגיל צעיר, התגרשה די מהר ומיד הכרנו והתחתנו. אני מנחש שהיא מרגישה שהיא לא מיצתה את החיים שלה כרווקה, ועכשיו, כשהיא מפורסמת, המחויבות של הבית והמשפחה לא מתאימה לה. אני לא רוצה לשפוט אותה, אבל הפרסום עושה את שלו. הופתעתי, ואני עדיין קצת בהלם ובעיקר מאוכזב, אני מרגיש קצת אבוד ועוד לא מוצא את הפינה שלי. הקשר איתה התחיל מוקדם, כל החיים הבוגרים שלי הם איתה, אני עוד לא יודע מי אני בלעדיה".

"היא אמא של הילדים שלי" אומר אבי על אודליה, "אז מן הסתם יש אהבה, אבל זה כבר לא מה שהיה. אני מכיר את אודליה מגיל 20, היו לנו הרבה חוויות ויש הרבה זיכרונות, אני לא יכול לזרוק את זה ולא יכול לזלזל בזה. אנחנו גם מתאימים. היה לנו את אותו הראש, היא תמיד התחברה למה שאני רוצה ולהפך. הייתה תקופה של כאב ודיכאון, הכרתי בעצמי חלקים רגשיים שלא הכרתי לפני, אבל אני אחרי זה, עברתי את תקופת האבל. אפילו הרשיתי לעצמי לבכות, ובחיים לא בכיתי, אבל די, החיים נמשכים".

"כשהיא הצטלמה ל"הישרדות VIP", עדיין היינו זוג מבחינתי", אמר אבי, אבל הבנתי ממנה שעוד לפני שנסעה לשם היא נלחמה עם עצמה. בדיעבד, היו נורות אזהרה שלא ראיתי, היה משהו שהשתנה בה. היא אמרה שניסתה ורבה עם עצמה, כדי לחזור להיות מה שהיינו, ולא הצליחה, אבל את כל זה היא סיפרה לי אחרי שחזרה משם, לפני שהתוכנית עלתה לשידור. אני זוכר שאמרתי לה, 'חיכינו לזה כל כך הרבה זמן, אז דווקא עכשיו?'".

אבי ממשיך: ""אני לא יכול לראות את התוכניות שלה, ולא ממקום של שנאה. זה פשוט צובט לי, כשאני יודע מה היא הרגישה שם ואיך היא תכננה הכל. ראיתי רק את הפרק הראשון, כבר היינו פרודים, אבל היא רצתה שנראה כולנו יחד, עם הילדים, אז באתי. ההחלטה שהיא תהיה ב'הישרדות' הייתה משותפת. לקחתי על עצמי את הטיפול בבית ובילדים, כדי שהיא תהיה מרוצה, אפילו שאני עובד במשמרות של 24 שעות. ויתרתי על יציאה לקצונה בגלל 'הישרדות', וזה אמור היה להיות קידום משמעותי מאוד, גם כלכלית וגם מבחינת המעמד. אבל אודליה התחילה תהליך, ואני רציתי לפרגן לה. אולי לא הייתי צריך".

"לא היה קל להסתדר בלי אודליה למשך תקופות הצילומים", אמר אבי. "במשמרת הייתי בטלפונים עם הילדים, ודאגתי להזמין להם אוכל לצהריים אם לא הספקתי לבשל. היא הייתה מנותקת לגמרי וחסרה להם, וזה היה הקושי הגדול. ב'האח הגדול' הילדים ראו אותה על המסך וידעו מה איתה, ב'הישרדות' לא ידענו כלום. דאגתי לה, אם קר לה או אם היא רעבה, ובואי, אודליה היא לא אישה של טבע".

אבי מספר על עצמו: "הייתי ילד היפראקטיבי. שטותניק לא קטן, אז בגיל 14 שלחו אותי לישיבה בירושלים. אחרי כמה חודשים סילקו אותי משם, ואבא שלי היה איש קשה, אז פחדתי לחזור הביתה. נשארתי בירושלים, ישנתי כמה לילות ברחוב. הסתובבתי בקינג ג'ורג' עד השעות הקטנות של הלילה. לילות שלמים נשארתי שם ער מהפחד, עד שבסוף לא הייתה ברירה וחזרתי הביתה. כן, הייתי הכבשה השחורה בבית, אכלתי הרבה מכות, אבל אני רואה את זה כחוויה מחשלת. אף פעם לא התחשבנתי עם אבא שלי. אי־אפשר להגיד שהיה לי אבא מתעלל. הוא אהב אותי מאוד, הוא ראה בזה חינוך, זאת המנטליות. הוא גם התאכזב ממני, כי בגללי הוא חזר בתשובה, וזה מה שהחזרתי לו".

שאלה למה אביו חזר בתשובה בגללו אמר: ""בילדות חליתי בדלקת קרום המוח, ובאותם ימים מהמחלה הזאת יצאו עם נזקים לכל החיים. הוא נלחץ, הלך לקבל ברכה מרבנים, והם אמרו לו 'אם תקבל על עצמך תשובה זה יעזור. תקופה ארוכה מאוד לא דיברתי איתו, הוא לא אהב את העובדה שאני יוצא עם אישה גרושה ושעברתי לגור איתה בלי נישואים. כשאודליה ילדה את אגם אני והוא השלמנו. היינו על הפנים מבחינה כלכלית. הייתי חייל משוחרר, היא לא עבדה, לא היה לנו כסף אפילו לאוכל. גרנו בקריית־גת, ולפעמים נסעתי לירוחם לעשות קניות. הייתי רושם במכולת על שם אמא שלי ונוסע חזרה, ואז היא אמרה לי, 'תחזור לירוחם, נעזור לך'. החלטנו לחזור ולקנות בית בירוחם, הייתי צריך עזרה, ולמרות שלא דיברתי עם אבא שלי קרוב לארבע שנים, הוא אפילו לא חשב פעמיים. הוא בא איתי לבנק, לקח על עצמו את המשכנתה ושלוש שנים הוא שילם לי על הבית. אז לא הייתה לי ילדות טובה איתו, הוא אף פעם לא הראה רגש או אמר מילים חמות, לא היו חיבוקים, אבל בפנים ידעתי שיש אהבה, שהוכיחה את עצמה".

על ההכרות עם אודליה אמר: "נפגשנו במקרה אצל חברה טובה שלה בירוחם. התברר שאודליה אמרה לה כבר אז, 'הוא יהיה בעלי'. היא לקחה את מספר הטלפון שלי ושלחה לי הודעה, אבל לא התייחסתי. הייתי צעיר ועפתי על עצמי, היו לי מלא בחורות, אבל די מהר התאהבתי בה. היא בדיוק התגרשה ולא מצאה מקום מגורים מסודר, אז החלטתי לשכור איתה דירה כדי שיהיה לה מקום משלה, ומפה התגלגלנו. אחרי שנה היא נכנסה להיריון והחלטנו להתחתן".

על ההופעה בבואו לאכול איתי אמר אבי: "לא הייתה לי בעיה שהציגו אותי בתור 'הגבר הנחשק. זה החמיא והרים לי ואני רגיל לזה. אבל הפריע לי שיצרו לנו סטיגמה של טיפשים. היה רגע שאיבדתי ריכוז ואמרתי שכשאני לובש מדים אני משתנה ב־360 מעלות. מיד תיקנתי ל־180, אבל בעריכה השאירו את ה־360, כדי להוציא אותי 'היפה והטיפש'. בואי נגיד שלא יצאתי עם טעם טוב מהתוכנית".

על ההחלטה של אודליה לצאת לריאליטי לבד אמר אבי: "פרגנתי לה מאוד. היינו חברים טובים מאוד וידעתי שהיא אוהבת את העולם הזה. בהתחלה אמנם אמרתי לה 'חכי, הילדים קטנים ואני עובד במשמרות', אבל אחרי שנה היא אמרה 'זהו, הילדים גדלו ויודעים להסתדר'. היא רצתה לממש את עצמה, ואני בחרתי לא לעצור אותה. רציתי שהיא תגשים את עצמה, לא חשבתי שהיא תרגיש שהעולם שהיא חיה בו קטן עליה".

האם הוא ייכנס לריאליטי? "מלהקים מגששים, אבל עדיין לא קיבלתי הצעות קונקרטיות. אני עוד לא סגור אם אני רוצה או לא".

על היותו כוכב טיקטוק אמר: "חבר הראה לי לראשונה את הטיקטוק, איזה קטע קורע של שלומי קוריאט. אמרתי לו, 'יאללה, בוא נעשה גם'. זה יצא טוב, אז העליתי את זה ופתאום קבוצות פייסבוק התחילו לדבר על 'אבי הכבאי', וזה תפס תאוצה. צילמתי בתחנה, זה הפך לסמל שלי. הרמתי סרטונים מצחיקים מאוד, אבל אז בתחנה נלחצו. הם לא ראו בעין יפה את העובדה שאני מערב בזה את הכבאות, אז כרגע אני בהפסקה. אני יכול להמשיך בלי המדים, אבל 'אבי הכבאי' הוא כבר מותג, קשה להמשיך בלעדיו".

על הסיכוי שהוא ואודליה יחזרו אמר אבי: "כבר לא. אני לא במקום הזה. האופציה הייתה פתוחה בפניה במשך הרבה זמן, נלחמתי עליה אפילו, אבל בסוף הרמתי ידיים. היא פספסה את הרגע שלה, הרכבת המשיכה לנסוע. הזוגיות הבאה? עוד לא. אני עדיין לא שם ולא מוכן. מתחילות איתי המון נשים. מאז שהתפרסם שהתגרשתי קיבלתי המון הודעות, האינסטגרם שלי קורס, אבל כרגע אני צריך בעיקר שקט, לא בא לי להיכנס למערכת זוגית יומיים וחצי אחרי שהתגרשתי, אני צריך קצת זמן להיטען".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן