יוגב אלקיים התארס ומתחתן עם דנית – המלהקת של "חתונה ממבט ראשון"

כוכב העונה הקודמת של חתונמי, יוגב אלקיים מתחתן הפעם באמת ועם אישה שהוא בחר – בחורה מההפקה של התכנית.. כן כן, ממש מישהי שהיתה בחתונה הטלוויזיונית של הכוכב, כי היא עבדה שם.

בת אל בהלם! דנית גרינשטיין היא הכלה המיועדת של יוגב אלקיים. היא הגיעה אליו הביתה לעשות את התחקיר הראשוני כשנרשם לריאליטי "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12 ולמען האמת היא לא היתה אמורה להיות זאת שתעשה לו את המיונים, אבל התחקירנית המקורית לא באה וההמשך עשה היסטוריה עבור השניים הללו.

דנית ויוגב הכירו כשהיא עבדה כתחקירנית בתוכנית ונשלחה לתחקר את אלקיים לקראת הצילומים. הקשר חודש שוב אחרי שהשידוך של יוגב ובת אל לא צלח ומאז הם יחד. כאמור, יוגב הודיע כי הציע לה לחיות איתו לנצח- הוא כתב באינסטגרם:"הפעם בחרתי, מעכשיו לתמיד".

כבר בזמן התחקיר הם פלירטטו, אבל דנית היתה רגילה שהגברים שהיא בוחנת מתחילים איתה, ולכן בכלל לא עשתה מזה עניין. רק כמה שנים מאוחר יותר, הרבה אחרי שידור העונה, היא הגיבה לו על סטורי שהעלה באינסטגרם, והוא ניצל את ההזדמנות והתחיל עם מי ששם עליה עין שנים לפני זמן מה. כידוע, יוגב אלקיים היה החתן הראשון של העונה השנייה של התוכנית. הוא מגיע ממושב תאשור, ועובד בהייטק בתור מהנדס תוכנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן