זה החבר הסודי וחתיך של אלה אייבינדר מ"הישרדות"

השורדת נשאלה מה קורה בחייה הזוגיים והגיבה עם תשובה מפתיעה במיוחד: "אני לא מתחילה עם גברים" היא אמרה – אך האם זאת האמת? כנסו וגלו

שמועות בתעשייה מספרות שלאלה אייבינדר מהישרדות יש חבר סודי חדש. הזהות שלו עדין מסתורית אלבחשפה מה קורה בחייה הזוגיים והגיבה עם תשובה מפתיעה: "אני לא מתחילה עם גברים" היא אמרה – אז מי מתחיל איתה בכל זאת? על אוהד בוזגלו כבר שמענו ואנחנו יודעים שהיה משהו אבל מה הלאה?

עוד ציינה כוכבת "הישרדות VIP" על ההתמודדות עם חרדה ודיכאון התמסרות לניתוחים פלסטיים ומגלה מה בדיוק קורה בינה ובין אוהד בוזגלו – רק אל תאמינו למה שמספרים – אוכל היא לא קיבלה שם בכל רגע שביקשה. במהלך ראיון היא חשפה מספר פרטים מעניינים מאד על הנושא של האוכל: "אני בכיתי בשביל אוכל, הייתי כמו כלבה שם ולא קיבלתי כלום. מה שאתם רואים זאת המציאות".

על אוהד בוזגלו אמרה: "לא הכרתי אותו לפני, אבל ידעתי מי זה אסי, וחשבתי שאוהד יהיה אותו דבר. אמרתי לעצמי, 'הוא יעשה את העבודה השחורה, אסטרטגיות ואינטריגות, ואני אשב לי על החוף ואהנה מהים בלי להתלכלך'. כשהוא הודח, הבנתי שאני בבעיה, ושאם אני רוצה לשמור על עצמי, אני צריכה להתעורר ולעשות מהלכים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן