לראשונה! זוג לסביות מפורסמות יכנסו לבית "האח הגדול" בקרוב!!

האקסית של אלה לי להב עשתה אודישנים לאחרונה והיא מקווה מאד להיכנס לתודעה דרך התכנית שכבשה את האומה – האם היא תתקבל? מי עוד יחבור אליה בבית המפורסם במדינה?

המראה של מאיה ג'ריס עזר לה להפוך אותה לאחת מכוכבות הטיקטוק הבכירות בארץ, מצד שני היא גם גרמה לרבים להצמיד לה תדמית פרועה. למה? כי עם תספורת קצרה, קעקועים ומבט לא פשוט, קל לפתח עליה דברים – עכשיו היא רוצה לגלות את האמת בבית האח הגדול.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי האקסית של אלה לי להב עשתה אודישנים לאחרונה והיא מקווה מאד להיכנס לתודעה דרך התכנית שכבשה את האומה – האם היא תתקבל? מי עוד יחבור אליה בבית המפורסם במדינה? בימים אלה נמצאים המלהקים של הריאליטי המצליח במסע חיפושים אחר הדיירים החדשים שיכנסו לבית.

מספר ידוענים מכל תוכניות הריאליטי השונות של רשת עלו בין השמות ולצד מאיה נודע גם כי נתי חדד האסיר שישב בכלא התאילנדי השתתף באודישנים לעונה החדשה של "האח הגדול". פרט לשניים הללו, בין המפורסמים שקיבלו הצעה להיכנס לבית המתועד הם זוכה הישרדות אסי בוזגלו שנמצא במגעים עם ההפקה, כמו כוכב העונה הראשונה לאון שניידרובסקי, ליהיא גרינר, עדי לאון ונעמה קסרי שקיבלו הצעה אבל סירבו לחתום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן