צפו! ג'קי אזולאי ודודו אוואט מ"הישרדות" בפיצוץ מטורף שצונזר ואתם חייבים לראות!

הערב בהישרדות: ג'קי לא מצליחה להבין איך דודו אוואט מאמין ליונתן אחרי שהצביע נגדו – היא אמרה בין היתר: "מה צריך יותר? אתה עדין מאמין לו? אני מרימה ידיים".

השורד דודו אוואט זכה לאחרונה במשימת הפרס באי. אוואט ישר בחר לחלוק את הפרס יחד עם אלה שהגיעה למקום השני, ואחרי שהמנחה אמר לו שאפשר לקחת עוד שורד, בחר ויהונתן. בת בריתו ג'קי קצת כעסה בהתחלה אבל השתוללה במועצה שתשודר הערב.

האם יש סדקים ראשונים בברית ג'קי דודו? נראה כי הרוחות בהישרדות מתחילות לסעור וזה עוד לפני סערת הטייפון שפקדה את האי. בפרק שישודר ברשת 13, נראה כולנו איך שני השבטים שלחו את ורד בוסקילה וג'קי אזולאי לבקתה, שם נאלצו השתיים לבחור: או להחליף חבר שבט אחד או לקחת כל מה שרוצים מהשבט השני.

השתיים החליטו לבחור באופציה השנייה ושבט ליבולן שלח את המנהיגה שלו, ליה גיל אל שבט אפולאקי, במטרה לקחת דבר אחד בלבד – את הברזנט. ליה הגיע לשבט השני ושם גילתה שחברי השבט תלו את הברזנט על העץ הכי גבוה וניסו לשכנע אותה שלא לקחת אותו ושהם לא יקחו שום דבר מהשבט שלה גם כן  – ג'קי כועסת. למה? כי היא לא מצליחה להבין איך דודו אוואט מאמין ליונתן אחרי שהצביע נגדו – היא אמרה בין היתר: "מה צריך יותר? אתה עדין מאמין לו? אני מרימה ידיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן