ג'קי אזולאי מ"הישרדות" פותחת פה נגד כל העולם ומשגרת בוק תמונות קטלני עם בן הזוג החתיך

השפית, גקי אזולאי, צולמה מבלה במועדון כשהיא עם המגן הימני של נס ציונה, דניאל בוסי ומאז הכל היסטוריה – עכשיו היא מדברת על הקשר החזק שלהם ועל הסיכוי למיסוד היחסים

כבר שמונה חודשים שבתעשייה יש דיבור על הצמוד החדש של אזולאי – לאחרונה הם נראו מבלים במסיבה של שון בלאיש שדיווח כי הצמד היה צמוד במהלך כל המסיבה. גם מחוץ למקום וגם בתוך המסיבה עצמה. השפית, גקי אזולאי, צולמה מבלה במועדון כשהיא עם המגן הימני של נס ציונה, דניאל בוסי.

עדי ראיה דיווחו שהשניים בילו כל הערב ביחד. דניאל בוסי, 23, הוא מגן הימני שגדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה ואף הוא העפיל איתה לליגת העל. בראיון לווינט אמרה ג'קי: "כשהוא ביקש טלפון אמרתי לו 'ממש לא'. חברה שלי ואחותי היו לידי, התביישתי. הוא לא ויתר, העביר לי את המכשיר שלו מתחת לבר, אמר שלא רואים ושארשום את המספר".

דניאל בוסי הגיב: "חבר שלי אמר לי שהיא מפורסמת, אבל לא הבנתי מה הסרט. רק למחרת בבוקר, כשנכנסתי לאינסטגרם שלה, התחלתי להבין. שלחתי לה הודעה, ובאותה שנייה כבר ראיתי שהיא צופה בה. זה נראה שהיא חיכתה שאכתוב לה". בכל אופן, ג'קי אזולאי ובן הזוג דניאל בוסי, מאוהבים מתמיד. כזכור, הגרוש של ג'קי – ישראל אזולאי, התחדש גם הוא בזוגיות פורחת וג'קי ממשיכה לתחזק את הזוגיות עם דניאל.

צילום: רונן פדידה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן