ההפקה מתערבת הכל רמאות?? מעיין אשכנזי חושפת את כל האמת על הפקת "הישרדות"

מעיין אשכנזי חשפה מה קורה מאחורי הקלעים של הישרדות: "ההפקה לא מתערבת בשום צורה ואופן, קשה לאנשים להבין שאין סכין גילוח אין שעווה ואין אוכל ומים"

קשה להאמין לזה כי זה נשמע מאד חולני אבל זה המצב. כך לפחות לפי השורדת מעיין אשכנזי שחשפה מה קורה מאחורי הקלעים של הישרדות: "ההפקה לא מתערבת בשום צורה ואופן, קשה לאנשים להבין שאין סכין גילוח אין שעווה ואין אוכל ומים" אתם מאמינים לה?

עוד אמרה: " היו הרבה שמועות אבל לפני 'הישרדות' הייתי בקשר עם בחור באמת מקסים. הנסיעה ל'הישרדות' הייתה לי כמו עצם בגרון, זה היה משהו גדול עבורי, חודשיים צילומים, רציתי לעשות את זה בלי שמישהו מחכה לי בארץ. רציתי ראש שקט. בגלל זה זה נגמר. אחרי שחזרתי לארץ זה נגמר באהבה ובטוב".

לסיכום ציינה מידע על דור החבר שלה: "עכשיו כשאין איזו טיסה ארוכה בדרך ובאמת אני כ"כ פנויה לזה ורוצה את זה כבר ממקום שלם אמיתי וטוב. כשזה הגיע עכשיו, הכימיה הייתה מהרגע הראשון. כל החיים הוא היה לידי, הוא גר כמה רחובות ממני. חיכיתי המון זמן שיגיע לי משהו לחיים שהוא כ"כ טוב, טהור ואמיתי. מאז שיצאתי מ'הישרדות' יצא לי לחוות כל כך הרבה רוע מאנשים, ובגלל שמה שקורה ביננו כל כך טוב, בא לי לשמור את זה לעצמי. ביננו, הלוואי ויכולתי לשמור את זה רק לעצמי לעוד הרבה זמן אבל אני בחרתי את העולם ואין מה לעשות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן