סוף סוף הוא נחשף! תכירו את בן הזוג הסודי חתיך והחסון של מעיין אשכנזי מ"הישרדות"

מעיין אשכנזי נמצאת בתחילתו של קשר עם בחור אנונימי מהרצליה העונה לשם דור – עכשיו הם נחשפים שוב פעם בציבור. מעיין נראית מאושרת והיא גם מגיבה לראשונה על הקשר החמוד

מהרגע שמעיין אשכנזי חזרה לעולם הרווקות, שמה נקשר כל תקופה לשמו של אחר ועכשיו יש הוכחות. רק לאחרונה דור ומעיין נחשפו בדייט לוהט וחשאי במסעדה במרכז הארץ – מעיין נראית מאושרת אחרי שלאחרונה צצו שמועות בין היתר לא פעם גם לאקס המיתולוגי שלה, עומר אדם. בכל מקרה השניים השיקו את הזוגיות המתפתחת שלהם ובינתים נספר לכם שהוא גר בהרצליה.

מעיין אשכנזי והצמוד החדש שלה דור, הכירו באירוע ברית של חברים משותפים לפני כחודשיים ומאז הם מבלים הרבה מאד ביחד. היא אמרה: "חיכיתי המון זמן שיגיע לי משהו לחיים שהוא כ"כ טוב, טהור ואמיתי. מאז שיצאתי מ'הישרדות' יצא לי לחוות כל כך הרבה רוע מאנשים, ובגלל שמה שקורה בינינו כל כך טוב, בא לי לשמור את זה לעצמי עוד קצת".

רק לאחרונה הרשת סערה והתרגשה כאשר נודע כי היא בילתה ביחד עם עומר אדם במסעדה בתל אביב. תוך רגע עלו שאלות על הבילוי המשותף, חיזוק הקשר ואופציה לקאמבק אבל ברור שזה לא נכון והיא עכשיו במקום אחר עם חולצה מהממת וחבר צמוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן