פרסום ראשון: מניפולציית הגזענות של רשת ודייט בחשיכה נחשפת (ספויילר)

עידכון: לפי גורמים מעורבים התוכן בכתבה של וואלה נעשה על דעת מערכת האתר ללא שום תגובה מגורם רשמי ברשת. מרשת נמסר כי: "אחת המטרות ששמה לעצמה 'רשת' באמצעות 'דייט בחשכה' היא בדיוק זו, למגר תופעות לוואי שעדיין קיימות בחברה בישראלית באשר לסטריאוטיפים ודעות מוקדמות. "מעבר לרומנטיקה האמיתית ולהומור המקסים הקיימים ב'דייט בחשכה', המטרה של התוכנית להציג לצופה כי המראה הוא לא חזות הכל, אחרי הכל"."

פרסום ראשון: הפרק הראשון בסדרת הדייטים-ריאליטי דייט בחשיכה של רשת עורר גלים נזעמים רבים ותלונות ברשות השנייה לאחר שאחת המשתתפות (שרית, מורה בת 36) העלתה אמירות גזעניות כנגד אתיופים לאחר שחשבה שהמתמודד פז הוא יוצא אתיופיה.

בכתבה שפורסמה אמש באתר וואלה! ברנז'ה נכתב כי "רשת תשבץ בפרקים הבאים של "דייט בחשיכה" מתמודדים יוצאי אתיופיה, זאת עקב הביקורת הציבורית שעלתה לאחר שידור הפרק הראשון בו עלו אמירות גזעניות נגד יוצאי העדה".

רשת הטעתה את כתבי וואלה ובכלל את התקשורת בכך שגרמה להם לחשוב כי הליהוק של יוצאי אתיופיה הוא עקב הביקורת הציבורית שנוצרה סביב הפרק הראשון.

לפורטל עומרי חיון נודע כי רשת מלכתחילה תיכננה את המניפולציה המדוברת וזאת במטרה ליצור רייטינג ובאזז סביב הסדרה. הליהוק של יוצאי אתיופיה תוכנן בקפידה ומבעוד מועד וזאת ללא קשר לביקורת הציבורית.

זהירות ספויילרים: בפרק השני שישודר הערב יופיעו שני מתמודדים יוצאי אתיופיה. מתמודדת אחת בשם עופרה סולומון ומתמודד שני בשם אריק.

בנוסף לפורטל עומרי חיון נודע על משתתפת נוספת הערב בשם ליטל שמש, עיתונאית ומנהלת אתר לבנות.

הפרק השני של דייט בחשיכה שישודר הערב יהיה קצת יותר פרובוקטיבי מהפרק הראשון, בו משתתפים יתפשטו חלקית ויעניקו עיסוי חושני.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן