אלה אייבינדר מ"הישרדות" שוברת שתיקה וחושפת את כל האמת על הפקת "הישרדות"

אלה אייבינדר מהישרדות חשפה שבהפקה לא נתנו להם לאכול כאשר היו  בעיות על האי: "אני בכיתי בשביל אוכל, הייתי כמו כלבה שם ולא קיבלתי כלום. מה שאתם רואים זאת המציאות"

כוכבת "הישרדות VIP" מספרת על ההתמודדות עם חרדה ודיכאון התמסרות לניתוחים פלסטיים ומגלה מה בדיוק קורה בינה ובין אוהד בוזגלו – רק אל תאמינו למה שמספרים – אוכל היא לא קיבלה שם בכל רגע שביקשה. במהלך ראיון היא חשפה מספר פרטים מעניינים מאד על הנושא של האוכל.

אלה אייבינדר מהישרדות חשפה שבהפקה לא נתנו להם לאכול כאשר היו  בעיות על האי: "אני בכיתי בשביל אוכל, הייתי כמו כלבה שם ולא קיבלתי כלום. מה שאתם רואים זאת המציאות". על אוהד אמרה: "לא הכרתי אותו לפני, אבל ידעתי מי זה אסי, וחשבתי שאוהד יהיה אותו דבר. אמרתי לעצמי, 'הוא יעשה את העבודה השחורה, אסטרטגיות ואינטריגות, ואני אשב לי על החוף ואהנה מהים בלי להתלכלך'. כשהוא הודח, הבנתי שאני בבעיה, ושאם אני רוצה לשמור על עצמי, אני צריכה להתעורר ולעשות מהלכים".

על הישרדות: "הציעו לי לבוא. זה היה באמצע סגר, וכל כך סבלתי מזה שאני סגורה בבית, רציתי לברוח. גם באתי בשביל הכסף, זה לא סכום שאפשר להרוויח מעבודה. לא ידעתי שיהיה קשה כל כך, בהתחלה חשבתי שאני נוסעת לטיול. לא ראיתי 'הישרדות' לפני כן. רק אחרי שהתקבלתי, ראיתי את העונה הקודמת, ונבהלתי נורא. אמרתי, 'טוב, אני מבטלת'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן