סערה בהפקת "הישרדות" אודליה סוויסה חשפה בטעות שלייה הודחה!?!

בפרק האחרון של הישרדות לייה סגרה עם יהונתן דיל והיא הלך כך: היא תפסיד בשבילה בדו קרב כי שתתקרב צעד בדרך חזרה למשחק. האם המהלך הזה של אודליה חשף את הבחירה שלה?

האם אודליה סוויסה חשפה את הדחתה של לייה? בסטורי שכבר נמחק באינסטגרם של סוויסה היה ניתן להבין שהנקמה עוד תגיע וליה תודח סופית בקרוב.. יש לציין כי עוד לפני שידעו למי מיועד המסר מהבית, הם סיכמו את זה. סוכם כי מקבל המסר לא יזכה לדבר עם המשפחה וכך היה – הם העמידו פנים בפני המשפחה של אודליה, ובפני אודליה עצמה, שיהונתן לא מסוגל לנצח במשימה.

לאחר מכן אודליה הפסידה את המסר מהבית אבל התגובה שלה הייתה קשה מאוד כי היא האמינה שיהונתן אכן ניסה לנצח ופשוט לא הצליח. ברשת חטפו עצבים על המהלך הזה ואודליה כתבה: "נשברתי לרסיסים, יש רגעים שצריך לעצור ולהיות אנושיים. שנה אחרי – אני עדיין לא מבינה איך אפשר לעשות דבר כזה לאמא".

מיד אחר כך לייה העלתה סטורי שמסביר שמדובר במשחק וצריך לשרוד. אז מה הבעיה? תגובה אחת חשפה את המשך המשחק מאחר ועוקבת שהגיבה לאודליה הבינה שמדובר במשחק ולייה עשתה מהלך חכם. בכך היא למעשה חשפה את הדחתה הסופית של לייה מהמשחק, שצפויה לאכזב את הצופים שגילו זאת כעת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן