קרב חתולות: עדן אלנה מ"הארוויזיון" פתחה חזית נגד כוכבת "האח הגדול" טהוניה רובל

זוכת הכוכב הבא לשעבר עדן אלנה חיקתה את טהוניה על הבמה במופע דראג שנכחה בו: "העלו אותה על הבמה לקטע שלא תוכנן מראש. הכל היה בהומור" מסר המנהל שלה

מועדון "השבלול" בתל אביב אירח לאחרונה מלכות דראג ובין הקהל הייתה גם עדן אלנה. הבנות העלו אותה לבמה והחלו להריץ קטעים איתה. הן החלו לשאול אותה שאלות כמו שהן נוהגות לעשות כבכל שבוע ועדן לקחת את זה צעד קדימה. "אני רואה אותך במלא ריאליטי ואני שואלת את עצמי, הסתיימו הצילומים ומה את עושה? כלום שום דבר", אמרה הדראגיסטית.

עוד ציינה: "אני מקווה ששום דבר לא מתועד ולא יעלה לרשת כי אני אקבל מה זה תביעה, גם ככה נועה קירל יושבת לי פה… סתם. אפשר כפיים לעדן אלנה?". הקהל צחק והריע לעדן ולנמצאים על הבמה. מישהו ביציע מסר: "הכל נעשה ברוח טובה וכולם צחקו – לא הייתה שום כוונה לצחוק על טהוניה. זה היה בכוונה להרים לה".

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עדן אלנה מסר בתגובה: "עדן אלנה באה לפרגן לחברותיה הדרגיסטיות ולהרים להם בהופעה, במהלכה העלו אותה על הבמה לקטע שלא תוכנן מראש. הכל היה בהומור. הארוע עצמו היה לפני מספר שבועות ועדן כבר שוחחה עם טהוניה בנושא הסבירה והתנצלה, עדן מעריכה ואוהבת את טהוניה מאוד, היא השראה ודמות מודל עבורה, השתיים ביחסים טובים גם אחרי הסרטון הזה שכאמור נעשה בהומור בערב דראג שכולו בנוי על הומור וצחוקים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן