"הזמר סטטיק נמצא במצב נפשי מאד קשה" – מה עובר על אחד הזמרים הכי גדולים בישראל?

הזמר פירסם סטורי מרגש באינסטגרם כאשר בפוסט שיתף את עוקביו בקושי נפשי לא פשוט שאיתו הוא מתמודד בתקופה האחרונה –  הוא שיתף בחוויה אישית לא קלה אחרי שהוא כתב את הדברים הבאים

מקרובים לזמר סיפרו לפורטל עומרי חיון שסטטיק נמצא במצב נפשי לא טוב וסובל מהתקפי חרדה ואחרים חוששים שהוא עובר התקף פסיכוטי. הזמר עצמו לא מסתיר את זה ומפרסם בסטורי באינסטגרם שהוא עובר ימים קשים ומצבו הנפשי לא טוב.

סטטיק פרסם בגילוי לב את המחשבות אם לפתוח את תיק האימוץ שלו ועל התקפי החרדה: "אומרים שחרדה מגיעה דווקא כשאנחנו במקום טוב. עובר עם עצמי בוקר קשה. הלבד, העומס (המבורך) והמחשבות. התקפי חרדה מגיעים בכל מיני צורות וסוגים אבל כזה עוד לא היה לי״.

בראיון לחדשות 12 לפני מספר ימים סיפר סטטיק את ההתעללות שעבר כתינוק: "עד גיל שנתיים לא בכיתי". לירז רוסו חושף בחדשות סוף השבוע את הסוד הגדול של חייו הוא מספר על כך שנולד להורים שלא רצו אותו, משתף בתת-משקל ובבעיות הנפשיות – וחושף את ההתעללות שעבר על ידי משפחת האומנה.

עוד אמר הזמר על מצבו: "היו לי תקופות קשות. יש לזה מחיר נפשי. אני לא הבנתי מה קורה. זה מאוד פיזיולוגי. תה בטוח שיש לך התקף לב. כאילו אתה, פשוט קורס, רועד, וזה מכניס עוד יותר לפאניקה. חשבתי שאני הולך למות. ואז כשאתה מבין מה זה, אתה מבין שקיבלת חבר לכל החיים". עוד ציין: "היום כבר יש לי כלים. אם מישהו רואה אותי בשכונה מטייל בשלוש בלילה עם עצמי – יש לי התקף חרדה. אם יש מישהו לידי להגיד לו 'מה המצב', להגיד לו 'שמע, בוא תלך איתי, בוא תשמור עליי, שאני ארגיש שמור'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן